REPLICA ONLINE CONSTANTA

17.5° Constanța Joi, 28 Mar. 2024
Anul XX Nr. 6682
17.5° Constanța Joi, 28 Martie 2024 Anul XX Nr. 6682
 

De la vinul de Ostrov i se trage! Becali a rămas fără Steaua pentru că generalii nu suportau să vadă emblema pe sticle

De la vinul de Ostrov i se trage! Becali a rămas fără Steaua pentru că generalii nu suportau să vadă emblema pe sticle

Replica API 6 decembrie 2014 | 23:27 713

Cei de la MApN, nişte adevăraţi vizionari

Cei de la MApN, nişte adevăraţi vizionari

Sursa foto: prosport.ro

Echipa de fotbal a lui Gigi Becali nu e singura societate comercială care pierde în urma deciziei luate miercuri de Înalta Curte de Casaţie şi Justiţie, în privinţa mărcii Steaua, se arată pe prosport.ro. Curtea Supremă a anulat şi contractul pe care „roş-albaştrii” îl aveau cu o firmă producătoare de băuturi alcoolice. În decembrie 2009, Steaua anunţa lansarea pe piaţă a două sortimente de vin cu însemnele clubului, Merlot demisec şi Feteasca albă, produse şi îmbuteliate de Crama Domeniile Ostrov, din Constanţa. La început, aceste sticle cu vin se găseau numai în magazinele Stelei, dar din 2010 au fost puse şi la raft în hipermarketurile din toată ţara. Din 2011, s-a încheiat un nou parteneriat cu firma Ostrovit SA. Clubul lui Becali încasa o parte din vânzări, se pare - 5%, iar restul ajungea la Ostrovit SA. Această companie deţine o podgorie în judeţul Constanţa şi controlată de unul dintre finii lui Gigi Becali, Horia Culcescu, şi de Oana Belu, sora acestuia. Din câte se pare, marketingul gândit de Becali, acela de a-şi pune stema Stelei pe sticle de vin ale finului său, i-a revoltat la culme pe generalii MApN care aveau în grijă echipa. Asta în condiţiile în care absolut toate cluburile de fotbal şi sportive în general care se respectă, din toată lumea, folosesc de zeci de ani acest gen de marketing. „Emblema clubului Steaua ajunsese până şi pe sticlele de vin, chiar şi pe bere. E batjocoritor!”, spuneau generalii de la MApN. Decizia de miercuri a distrus însă şi acest parteneriat. Astfel că oamenii responsabili cu vânzările la Ostrovit sunt nerăbdători să epuizeze stocurile rămase de vin cu emblema Stelei şi comercializează o sticlă cu doar 9 lei, cu o reducere de 25 % faţă de preţul iniţial. În magazinele Stelei controlate de suporteri, o sticlă de vin încă mai costă 19 lei.

Precizări:
Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
Informațiile din prezentul articol sunt de interes public și sunt obținute din surse publice deschise.

Google New Urmareste-ne pe Google News

Ti-a placut articolul?


COMENTARII

Puteti adauga un comentariu de maxim 1000 caractere

REPLICA

LOTO

6/49
28291833747
5/49
102511321216
joker
2832645102