Din 2014, România revine în cataloagele TUI şi Neckerman
Din 2014, România revine în cataloagele TUI şi Neckerman
Facebook Twitter Whatsapp Linkedin PinterestVrem nemţii înapoi
Vrem nemţii înapoi
România încearcă să se relanseze pe piaţa din Germania, la Bursa de Turism de la Berlin reuşind să se claseze pe locul şapte (ITB), criteriile luate în considerare fiind design-ul şi atractivitatea acestuia, respectarea identităţii brandului prin semnalizare şi materialele informative oferite, dar şi accesul la stand. Pe toată perioada târgului, în cadrul standului României, meşteşugarii români au realizat picturi pe icoane de lemn şi de piatră, au încondeiat ouă, au împletit şnururi de mărţişor. În plus, România a reuşit semnarea unui protocol privind participarea României în calitate de ţară parteneră la ediţia din 2015 a târgului de turism CMT Stuttgart. Totodată, au fost lansate discuţii cu marii tour-operatori, în acest sens preşedintele Agenţiei Naţionale pentru Turism, subsecretarul de stat Mirela Matichescu declarând, pentru "Replica" de Constanţa: "Din 2014 România va fi promovată ca destinaţie turistică în cataloagele a 3 tour-operatori, între care TUI şi Neckerman".
Alexandra ANTON
Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
Urmareste-ne pe Google News