REPLICA ONLINE CONSTANTA

12.4° Constanța Joi, 18 Apr. 2024
Anul XX Nr. 6703
12.4° Constanța Joi, 18 Aprilie 2024 Anul XX Nr. 6703
 

Discoteca Primo s-a transformat în piaţă de cinci stele, cu preţuri de producător

Discoteca Primo s-a transformat în piaţă de cinci stele, cu preţuri de producător

Replica API 5 noiembrie 2011 | 00:00 870

Magazine şi tarabe cu legume-fructe

Magazine şi tarabe cu legume-fructe

Locuitorii din cartierul Inel II au posibilitatea, începând din 2 noiembrie, să-şi facă cumpărăturile dintr-o piaţă construită şi aranjată la cele mai înalte standarde. Vorbim despre Piaţa Primo, de pe strada Dezrobirii. Interiorul este frumos aranjat, curat şi dichisit, constănţenii având posibilitatea să cumpere de aici nu numai legume şi fructe, ci şi lactate, carne, peşte sau produse cosmetice şi hrană pentru animale. Piaţa Primo este amplasată exact în locul unde în urmă cu câţiva ani funcţiona discoteca cu acelaşi nume. Proprietarii discotecii nu au dorit să lase spaţiul în paragină, după ce vechea afacerea nu a mai mers, şi s-au gândit să vină în folosul constănţenilor din zonă şi astfel, în numai o lună şi jumătate, au pus pe picioare noua piaţă, ce deţine 11 spaţii comerciale şi 18 mese pentru legume-fructe. "Discoteca nu mai funcţiona, pentru că, după cum se ştie, discotecile au viaţă scurtă de funcţionare, mai ales de când au apărut cluburile. Astfel, ne-am gândit că, dacă în zonă a fost o piaţă şi s-a închis, să deschidem noi alta mai elegantă, care să se ridice la standardele europene. Are o suprafaţă de 600 metri pătraţi, este asigurată cu sistem de alarmă, are toate utilităţile necesare şi deţine 11 spaţii comerciale, cu produse lactate, produse din peşte, o alimentară, hrană de animale, cosmetice, arte plastice, vinuri şi patiserie cu toată gama", a spus Aurel Zelca, administrator. După cum s-au prezentat lucrurile la deschidere, reprezentantul pieţei speră ca într-un an de zile să se amortizeze şi investiţia, în valoare de 60.000-70.000 de euro. "Am rămas plăcut impresionat în prima zi de deschidere. Şi spun asta pentru că s-au perindat în jur de 300, 400 de persoane, unii dintre ei chiar au cumpărat produse de la noi. Au fost impresionaţi de felul în care arată piaţa, de faptul că este totul curat şi aranjat, că produsele sunt proaspete. Dacă piaţa ar funcţiona la capacitate maximă, într un-an de zile s-ar amortiza investiţia", a mai spus Zelca, care a mai ţinut să precizeze faptul că strategia principală folosită pentru a atrage clienţii este chiar preţul mic la produse. "Toţi cei care au luat mese de legume şi fructe s-au ordonat şi au stabilit să lase preţurile mai mici faţă de celelalte pieţe. Şi se vor menţine aceste preţuri ca să cuprindă o gamă largă de clienţi. Mulţi dintre comercianţi sunt începători şi care vor să-şi facă un business".

Mirela Sorina PASCAL

Precizări:
Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
Informațiile din prezentul articol sunt de interes public și sunt obținute din surse publice deschise.

Google New Urmareste-ne pe Google News

Ti-a placut articolul?


COMENTARII

Puteti adauga un comentariu de maxim 1000 caractere

REPLICA

LOTO

6/49
33725484010
5/49
32319203522
joker
22391819369