Domo face ping-pong cu online-ul
Domo face ping-pong cu online-ul
Facebook Twitter Whatsapp Linkedin PinterestRetailerul electroIT Domo revine la momentul ianuarie 2013, când fostul CEO, Dragoş Dinu, a decis separarea business-ului online de cel offline. Acum, noul manager, sud-coreeanul Kim Koellner face eforturi să reintegreze cele două business-uri. Kim Koellner, primul CEO expat al Domo Retail, numărul trei pe piaţa electroIT din România, lucrează din noiembrie anul trecut, de când a fost numit în această poziţie, să integreze business-ul online cu cel offline, conform unei viziuni potrivit căreia cele două medii merg mână în mână. Aceasta după ce, în primăvara anului trecut, fostul CEO al companiei, Dragoş Dinu, numit recent la şefia companiei, anunţa că a decis să separe activitatea tradiţională de cea online, prin infiinţarea societăţii Digistore. "Am separat firma de online. Acum avem Digi Store, o entitate separată care operează business-ul online. Este o decizie strategică şi are logica ei tocmai pentru alinierea la dinamica diferitelor canale. Retailul online este cu totul altceva decât retailul tradiţional. Dar evident că cele două canale se întâlnesc undeva, mai ales cât timp sunt sub aceaşi umbrelă a brandului Domo. Dar tactic vorbind sunt foarte multe acţiuni diferite", declara pentru Dragoş Dinu, în martie 2013, citat de economica.net.
Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
Urmareste-ne pe Google News