Domo pregăteşte cea mai mare campanie de Black Friday
Domo pregăteşte cea mai mare campanie de Black Friday
Facebook Twitter Whatsapp Linkedin PinterestDomo anunţă pentru Black Friday reduceri de până la 50% la mai multe categorii de produse, suplimentarea cu 50% a personalului care va stă la dispoziţia clienţilor şi implementarea unei noi conexiuni în bandă largă, de 8 ori mai rapidă faţă de cea de anul trecut. În plus, compania a investit şi într-un up-grade al softului de gestiune în scopul reducerii cu până la 50% a timpului petrecut la case. Toate cele 97 de magazine Domo din Bucureşti şi din ţară vor fi astfel pregătite să-şi întâmpine clienţii la evenimentul Black Friday. Cumpărătorii vor avea la dispoziţie o gama variată, de peste 8.000 de produse, inclusiv modele disponibile exclusiv în magazinele Domo. "Ne aşteptăm la vânzări de până la 8-9 ori mai mari faţă de media unei luni normale. Tocmai de aceea am făcut din timp toate pregătirile că să le putem oferi clienţilor noştri atât produsul dorit la un preţ redus, cât şi cea mai bună experienţă de cumpărare de Black Friday la Domo. Am suplimentat suprafaţa de depozitare cu peste 2.500 de m2, am crescut cu 50% numărul personalului şi am încheiat contracte cu firme premium de curierat pentru onorarea comenzilor online", a declarat Ligia Roşu, marketing manager Domo.
Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
Urmareste-ne pe Google News