REPLICA ONLINE CONSTANTA

7.4° Constanța Vin., 19 Apr. 2024
Anul XX Nr. 6704
7.4° Constanța Vineri, 19 Aprilie 2024 Anul XX Nr. 6704
 

Efectele automatizării: Companiile vor să recalifice peste o treime dintre angajaţi, în următorii trei ani

Efectele automatizării: Companiile vor să recalifice peste o treime dintre angajaţi, în următorii trei ani

Replica API 20 ianuarie 2021 | 00:00 1297

Companiile globale plănuiesc să recalifice peste o treime (34%) din forţa de muncă, în următorii trei ani, ca urmare a transformării tehnologice, arată rezultatele celui recent studiu Deloitte Automation with Intelligence, dat publicităţii marţi, scrie Agerpres.

Potrivit sondajului, două treimi (68%) dintre liderii de afaceri au apelat la automatizare pentru a răspunde pandemiei de COVID-19, iar 23% dintre respondenţi au spus că au acordat prioritate automatizărilor care au îmbunătăţit rezilienţa organizaţiei.

De asemenea, aproape jumătate dintre cei chestionaţi au afirmat că folosesc, deja, astfel de servicii în demersul de automatizare, în timp ce o treime (31%) au accelerat investiţiile în soluţii de automatizare stocate în cloud ca răspuns la pandemie.

Studiul Deloitte relevă, totodată, că interesul organizaţiilor de a apela la tehnologii de automatizare este în creştere, 73% dintre acestea iniţiind acest proces, cu un sfert mai mult faţă de anul trecut. În acelaşi timp, 13% din totalul celor intervievaţi susţin că organizaţia lor foloseşte peste 50 de soluţii de automatizare, în creştere de la 8% în 2019 şi 4% în 2018.

Cea mai răspândită tehnologie de automatizare este robotizarea proceselor (78%), urmată de recunoaşterea facială optică sau inteligentă - cu 51%, managementul proceselor de business (BPM) - pondere de 36%, şi inteligenţa artificială (AI) - de 34%.

La momentul actual, puţin peste un sfert (26%) dintre companiile folosesc tehnologii de automatizare în faza de testare şi 38% dintre cele care implementează şi-au exprimat interesul crescut faţă de adoptarea acestora.

"Cu doar 38% dintre organizaţii având definite procese mature şi doar 37% dintre acestea declarând că au standarde adecvate controlate de un centru de excelenţă dedicat automatizării, fragmentarea proceselor şi faptul că nu sunt pregătite din punct de vedere IT rămân cele mai importante bariere, ca şi în ultimii doi ani", se menţionează în concluziile cercetării de specialitate.

Sondajul Deloitte a fost realizat la nivel global în rândul a peste 440 de directori din departamentele de IT, financiar şi operaţional, lideri responsabili cu automatizare şi de soluţii de servicii, din 29 de ţări, inclusiv România.

Deloitte furnizează la nivel global servicii de audit, consultanţă, servicii juridice, consultanţă financiară şi managementul riscului, servicii de consultanţă fiscală şi alte servicii adiacente către clienţi din sectorul public şi privat provenind din industrii variate.

În România, Deloitte este una dintre cele mai mari companii de servicii profesionale.

Precizări:
Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
Informațiile din prezentul articol sunt de interes public și sunt obținute din surse publice deschise.

Google New Urmareste-ne pe Google News

Ti-a placut articolul?


COMENTARII

Puteti adauga un comentariu de maxim 1000 caractere

REPLICA

LOTO

6/49
271241102118
5/49
123724351130
joker
42644172614