ENEL lansează un nou banc pe piaţă: serviciul de Asistenţă!
ENEL lansează un nou banc pe piaţă: serviciul de Asistenţă!
Facebook Twitter Whatsapp Linkedin PinterestSă te strici de râs
Să te strici de râs
„Minunatul” furnizor de energie electrică, ENEL, anunţă că a descoperit un nou cuvânt pentru limitatul său vocabular, cel de asistenţă. Astfel, compania italiană se laudă cu lansarea unei game noi de ceea ce n-a avut niciodată, adică servicii, cu titulatura de „asistenţă dedicată reparaţiilor şi investiţiilor casnice”. Evident, pentru că excelează doar la capitolul comunicare, ENEL anunţă că serviciul în cauză este „în premieră pentru piaţa energetică din România”.
Potrivit celor de la ENEL, clienţii rezidenţiali „vor avea acces la servicii de asistenţă la preţuri accesibile şi la o reţea de profesionişti din domenii variate, 24 de ore din 24” şi, de asemenea, consumatorii „pot beneficia de o perioadă promoţională de până la 4 luni pentru pachetul ENEL Asistenţă”. Serviciul este lansat în parteneriat cu Europ Assistance şi oferă o paletă largă de servicii: reparaţii şi intervenţii la instalaţiile electrice interioare, reparaţii de lăcătuşerie şi reparaţii ale instalaţiilor de încălzire a apei, prin intermediul unei reţele de companii specializate gestionate de Europ Assistance. Pentru că monopolul presupune jecmănirea fără jenă şi fixarea preţurilor după bunul plac, evident, serviciul „ENEL Asistenţă” este aruncat pe piaţă ca la ofertele pentru abonamentele TV. Astfel, avem de-a face cu pachetul de bază, care „oferă clienţilor rezidenţiali acces la maximum 2 solicitări pe an, la preţul de 11,99 lei/lună (TVA inclus)”, însă clienţii pot fi măscăriţi şi prin al doilea pachet, numit „ENEL Asistenţă +”, care oferă „acces la un număr nelimitat de solicitări pe an şi servicii de tractare a autovehiculului, la preţul de 23,99 lei/lună (TVA inclus)”. De asemenea, pentru fiecare dintre cele două pachete, costul unei intervenţii, acoperite de către abonament, este de maxim 450 RON. Potrivit ENEL, serviciul se adresează numai clienţilor rezidenţiali deserviţi de Enel Energie Muntenia şi Enel Energie, care se pot abona la acest serviciu prin contul MyEnel de pe www.enel.ro, sunând la numărul gratuit 0800.07.08.09, unde pot avea o conversaţie nesfârşită cu robotul, cum se întâmplă de obicei, sau mergând direct la punctele Enel.
Marius Florian VASILE
Sursa foto: energynomics.ro
Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
Urmareste-ne pe Google News