REPLICA ONLINE CONSTANTA

8.8° Constanța Vin., 19 Apr. 2024
Anul XX Nr. 6704
8.8° Constanța Vineri, 19 Aprilie 2024 Anul XX Nr. 6704
 

Fabryo Corporation îşi caută parteneri în Constanţa

Fabryo Corporation îşi caută parteneri în Constanţa

Replica API 1 februarie 2012 | 00:00 189

Magazin de produse de bricolaj

Magazin de produse de bricolaj

Fabryo Corporation, lider pe piaţa de lacuri şi vopsele decorative din România, a lansat o platformă online pentru toţi cei care doresc să devină partenerii săi în reţeaua de francize renovis. Conceptul renovis este acela de magazin de proximitate, ce oferă un mix complet de produse de bricolaj şi servicii tuturor celor interesaţi de lucrări standard de renovare, redecorare şi reamenajare a locuinţei sau a altor spaţii. Aplicaţia online, disponibilă pe http://www.fabryo.com/renovis_p150.html, conţine informaţii detaliate despre conceptul renovis şi beneficiile sale, şi permite tuturor celor interesaţi de a-şi dezvolta o afacere de familie profitabilă alături de Fabryo Corporation să ia legătura, simplu şi direct, cu viitorul lor partener. "Principalul beneficiu al conceptului de franciză "renovis" este acela că investiţia iniţială este integral suportată de Fabryo Corporation", a declarat Aliz Kosza, director general al Fabryo. Investiţia într-un astfel de magazin, unde se comercializează produse Fabryo, dar şi unelte şi echipamente pentru vopsit, se ridică la 35.000-40.000 de euro, suprafaţa medie fiind de 150-180 de metri pătraţi. Compania caută în prezent parteneri în Bucureşti, Suceava, Timişoara, Arad, Constanţa, Craiova, Ploieşti, Cluj, Buzău, Bacău, Iaşi, Galaţi, Sibiu şi Piteşti. Categoriile de produse comercializate în magazinele renovis sunt: vopsele lavabile şi amorse pentru pereţi, lacuri, emailuri şi grunduri pentru lemn, metal, zidărie şi PVC, tencuieli decorative, primere, gleturi şi adezivi universali, unelte pentru zugrăvit şi reparaţii, fittinguri şi categorii de produse complementare. Brandurile savana, Innenweiss şi Rost comercializate în magazinele renovis sunt recunoscute şi apreciate de către consumatorii români pentru calitatea superioară şi preţurile accesibile. Conform studiilor de piaţă Synovate din 2011, Savana se bucură de cea mai mare notorietate dintre mărcile comerciale de vopsea şi are cea mai mare rată de conversie. Conceptul renovis a fost lansat de către Fabryo Corporation în luna mai 2011, prin deschiderea unui număr de 3 magazine în Bucureşti. Reţeaua s-a extins rapid la nivel naţional, astfel că la sfârşitul lui 2011 număra 8 magazine în 5 oraşe: Bucureşti, Târgu-Mureş, Cluj, Bacău şi Buzău. Fabryo a avut în 2010 afaceri de 32,4 milioane de euro, conform ziuadevest.ro.

Precizări:
Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
Informațiile din prezentul articol sunt de interes public și sunt obținute din surse publice deschise.

Google New Urmareste-ne pe Google News

Ti-a placut articolul?


COMENTARII

Puteti adauga un comentariu de maxim 1000 caractere

REPLICA

LOTO

6/49
271241102118
5/49
123724351130
joker
42644172614