REPLICA ONLINE CONSTANTA

17.4° Constanța Joi, 25 Apr. 2024
Anul XX Nr. 6710
17.4° Constanța Joi, 25 Aprilie 2024 Anul XX Nr. 6710
 

"Factorii responsabili sunt intr-o stare de adormire si de neputinta"

"Factorii responsabili sunt intr-o stare de adormire si de neputinta"

Replica API 30 iulie 2010 | 00:00 174

Chiru se da la Mazare:

Chiru se da la Mazare:

Gigi Chiru, şeful Inspectoratului Teritorial în Construcţii (ITC), propune noi soluţii autorităţilor locale pentru degajarea traficului greu care a fost transferat de câteva săptămâni pe Podul Cumpenei, după ce a fost închis traficul pe Podul IPMC. Chiru propune ca TIR-urile care vin pe sensul Mangalia-Bucureşti să aibă posibilitatea de a circula şi pe Podul IPMC. "Traficul greu de pe Podul IPMC a fost deviat pe varianta Podului Cumpenei. Este o soluţie ca rezultat al experizei tehnice pe care eu nu o consider ca fiind cea mai inspirată. Expertiza recomandă ca traficul greu să fie înjumătăţit, dar s-a luat decizia radicală de a se transfera traficul greu. Conform expertizei, în cazul Podului Cumpenei pe care a fost transferat tot traficul greu sunt necesare lucrări de reabilitare în valoare de 700 mii euro. În expertiza de la IPMC vorbim de podul nou, cel care este pus în circulaţie, şi cel vechi care a fost inclus în proiectul de consolidare, dar lucrările au fost abandonate după modelul străzii Traian. Există prostul obicei de a demara lucrări importante care ulterior sunt abandonate, lucru care nu face altceva decât să degradeze construcţiile în totalitate", a declarat Chiru. Acesta spune că la acest moment "factorii responsabili sunt într-o stare de adormire şi de neputinţă", dar şi faptul că: "Podul de la IPMC, care conform expertizei are o stare tehnică nesatisfăcătoare, cu o investiţie de 1,9 milioane euro poate fi pus în siguranţă şi utilizat la întreaga lui capacitate. Referitor la sumă consider că dacă primăria ar renunţa la contractele de publicitate ar găsi şi fondurile necesare pentru investiţii", susţine şeful ITC, care mai spune că vom ajunge să rămânem fără poduri. "Mai nou avem lucrări de artă foarte importante, cu 26 de poduri la Centura Constanţei, la care se adaugă şi un pod peste canalul de la Agigea, dar şi lucrările demarate la Podul APC care se fac într-un ritm susţinut şi care necesită transport de materiale. Din acest motiv Podul Cumpenei va fi supus unui trafic mult mai mare decât s-a luat în calcul în momentul în care s-a făcut expertiza tehnică. Fapt pentru care solicit factorilor responsabili căutarea unor soluţii. Sugerez autorizăţilor ca traficul greu să fie permis şi pe podul de la IPMC. TIR-urile care vin pe ruta Bucureşti-Mangalia şi sudul judeţului să aibă posibilitatea de a tranzita cu utilaje grele pe podul Cumpenei, iar întoarcerea să fie permisă pe ambele sensuri", spune Chiru.

Precizări:
Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
Informațiile din prezentul articol sunt de interes public și sunt obținute din surse publice deschise.

Google New Urmareste-ne pe Google News

Ti-a placut articolul?


COMENTARII

Puteti adauga un comentariu de maxim 1000 caractere

REPLICA

LOTO

6/49
471728292640
5/49
9192143025
joker
26141111218