REPLICA ONLINE CONSTANTA

11.9° Constanța Vin., 19 Apr. 2024
Anul XX Nr. 6704
11.9° Constanța Vineri, 19 Aprilie 2024 Anul XX Nr. 6704
 

Fanii Ferrari au acum la dispoziţie şi o colecţie de modă

Fanii Ferrari au acum la dispoziţie şi o colecţie de modă

Replica API 15 iunie 2021 | 00:00 456

Constructorul auto italian Ferrari a prezentat duminică prima sa colecţie de modă creată in-house, oferind fanilor mărcii căluţului cabrat o gamă de articole de îmbrăcăminte cu o notă de "couture", transmite Reuters, citată de Agerpres.

Această lansare reprezintă un pas important în noua strategie de brand a celor de la Ferrari şi, totodată, una dintre cele mai mari investiţii făcute în afara afacerilor din domeniul automobilelor. Potrivit acestei strategii, sectorul de modă ar urma să fie responsabil pentru aproximativ 10% din profiturile Ferrari peste 7-10 ani.

De asemenea, planurile Ferrari vizând extinderea mărcii includ deschiderea unui nou restaurant în oraşul Maranello, din nordul Italiei, unde este sediul constructorului auto.

Colecţia de modă, creată de fostul designer de la Armani, Rocco Iannone, a fost prezentată duminică la uzina Ferrari de la Maranello, iar podiumul de defilare a fost amplasat tocmai pe linia de asamblare a automobilelor sportive Ferrari.

"Vrem să atragem tinerii. Ţinta noastră nu sunt doar cei care cumpără un Ferrari, ci şi cei care sunt conştienţi de acest brand şi de valorile sale", a spus Rocco Iannone.

Acesta a descris colecţia ca fiind una "fluidă", în condiţiile în care 80% din creaţii sunt concepute atât pentru bărbaţi, cât şi pentru femei, cu mărimi între XXXS şi XXXL.

Cu preţuri variind între 200 de euro pentru un tricou şi 3.000 de euro pentru un pardesiu din segmentul de top, colecţia se încadrează în categoria produselor de lux. Cu toate acestea, Ferrari nu îşi va uita suporterii din Formula 1, iar compania va continua să vândă şepci şi tricouri pentru fanii săi.

"Oferta noastră va păstra cele două suflete, cumpărătorii de automobile şi suporterii", a declarat duminică directorul de diversificare a mărcii Ferrari, Nicola Boari.

Colecţia de modă a Ferrari va fi oferită în principal online şi prin magazinele oficiale ale companiei de la Maranello, Milano şi Roma. Noi magazine sunt programate să fie deschise la Los Angeles şi Miami în acest an şi în China în 2022.

Nicola Boari a adăugat că, ulterior, colecţia de modă Ferrari va fi extinsă prin adăugarea accesoriilor.

"Va fi o zonă importantă de dezvoltare", a spus Nicola Boari.

Lansarea acestei colecţii vine la câteva zile după ce Ferrari l-a numit în postul de director general pe veteranul din industria tehnologiei Benedetto Vigna, în ideea de a duce un producător renumit pentru automobilele sale sportive cu motoare pe benzină în noua era a mobilităţii electrice.

Precizări:
Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
Informațiile din prezentul articol sunt de interes public și sunt obținute din surse publice deschise.

Google New Urmareste-ne pe Google News

Ti-a placut articolul?


COMENTARII

Puteti adauga un comentariu de maxim 1000 caractere

REPLICA

LOTO

6/49
271241102118
5/49
123724351130
joker
42644172614