Farmec a lansat o gamă de produse pentru bărbaţi
Farmec a lansat o gamă de produse pentru bărbaţi
Facebook Twitter Whatsapp Linkedin PinterestProducătorul cosmetice şi produse pentru curăţenia casei Farmec Cluj-Napoca a lansat o gamă de 15 produse pentru bărbaţi, din seria Gerovital H3 for Men, cu care intenţionează să se poziţioneze pe piaţă, în următorii doi ani, între primele trei firme din România, informează mediafax.ro.Directorul de marketing al Farmec, Ioana Borza, a declarat, joi, într-o conferinţă de presă, că noua gamă cuprinde 15 produse, Gerovital H3 for Men, target-ul fiind reprezentat de bărbaţii din mediul urban cu vârste cuprinse între 20 şi 50 de ani, cu educaţie şi venituri medii şi superioare. "Noi facem de peste 50 de ani produse cosmetice pentru femei şi ştim exact ce îşi doresc acestea. Noua gamă pentru bărbaţi cuprinde 15 produse, de la gel de duş la cremă de ras, şampon sau deodorant. În urma lansării noi game, intenţionăm să ne poziţionăm la nivel naţional în următorii doi ani între primele trei firme de pe piaţă, unde noi nu suntem prezenţi. Ca şi target, este vorba despre bărbaţii din mediul urban cu vârste cuprinse între 20 şi 50 de ani, cu educaţie şi venituri medii şi superioare", a spus Borza, citat de mediafax.ro. Potrivit acesteia, pentru lansarea noii game specialiştii Farmec au studiat particularităţile pielii bărbaţilor, în condiţiile în care aceasta este cu 20 la sută mai groasă decât cea a femeilor, are un grad mai ridicat de colagen şi sebum, iar ridurile la bărbaţi apar mai târziu decât la femei, dar sunt mai pronunţate.
Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
Urmareste-ne pe Google News