Ford majorează capacitatea de producţie pentru camioneta electrică Lightning, în urma cererii ridicate
Ford majorează capacitatea de producţie pentru camioneta electrică Lightning, în urma cererii ridicate
Facebook Twitter Whatsapp Linkedin PinterestFord Motor a anunţat majorarea capacităţii de producţie pentru modelul F-150 Lightning, în urma cererii ridicate pentru camioneta electrică, înaintea lansării din primăvara anului viitor, transmite Reuters, citată de Agerpres.
Pentru îndeplinirea obiectivului, producătorul auto american va angaja 450 de angajaţi şi va investi 250 milioane de dolari la cele trei facilităţi de producţie din Michigan, SUA.
Până acum, sunt peste 150.000 de rezervări pentru modelul Lightning, versiunea electrică a celui mai bine vândut model Ford, camioneta F-150.
"Interesul din partea publicului a depăşit cele mai ridicate aşteptări", a afirmat preşedintele executiv Bill Ford.
Ford are ca obiectiv o producţie anuală de peste 80.000 de unităţi în 2024, faţă de precedenta ţintă, de peste 40.000, au declarat pentru Reuters surse care au dorit să-şi păstreze anonimatul.
Anul viitor, ar urma să fie fabricate aproximativ 15.000 de modele, după lansarea camionetei electrice în primăvară, şi aproximativ 55.000 în 2023. În urma lansării celei de-a doua generaţii a Lightning în 2025, ţinta anuală va fi de aproximativ 160.000 de unităţi.
Ford Motor a anunţat recent majorarea investiţiilor în vehicule electrice şi autonome la 29 miliarde de dolari, chiar dacă pe ansamblul anului trecut a raportat pierderi nete de 1,3 miliarde de dolari, sau 0,32 dolari pe acţiune, faţă de un profit modest în 2019, de 0,01 dolari per titlu.
Ford îşi va dubla investiţiile în vehicule conectate, urmând să investească 22 miliarde de dolari în electrificare până în 2025. Anul trecut, Ford anunţase că va face investiţii de 11 miliarde de dolari pentru a lansa 40 de modele de automobile electrice şi hibride.
De asemenea, compania va investi şapte miliarde de dolari în dezvoltarea tehnologiei pentru vehicule autonome.
Ford, al doilea mare producător auto din SUA, este prezent şi pe piaţa din România.
Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
Urmareste-ne pe Google News