REPLICA ONLINE CONSTANTA

4.2° Constanța Mar., 19 Mar. 2024
Anul XX Nr. 6673
4.2° Constanța Marți, 19 Martie 2024 Anul XX Nr. 6673
 

Furt pe faţă la Lidl: preţul de la casa de marcat, mai mare decât cel de pe etichetă!

Furt pe faţă la Lidl: preţul de la casa de marcat, mai mare decât cel de pe etichetă!

Replica API 22 septembrie 2018 | 09:17 1272

Câtă nesimțire! Angajații magazinului Lidl, situat pe Șoseaua Mangaliei, știu că prețurile de pe raft nu coincid cu cele de la casă, dar nu iau măsuri! Că marile magazine au discrepanțe, în ceea ce privește prețul de la raft și cel de la casa de marcat, nu mai este o noutate. Ba chiar românii s-au obișnuit cu această situație și verifică bonul cu mare atenție. Însă, atunci când angajații cunosc situația, dar nu fac nimic pentru remedierea ei, dar mai și zâmbesc ironic atunci când clientul revine pentru returnarea banilor, atunci înseamnă rea credință și recunoașterea tacită a furtului.

Magazinul Lidl situat pe Șoseaua Mangaliei nu face excepție de la regulă. ”Vi se pare normal ce se întâmplă în marke-turile mari gen Lidl? Și nu este prima dată când pretul de la raft nu coincide cu prețul de pe bon. Sunt oameni bătrâni sau persoane care nici nu solicită bonul să verifice. Până cand le merge smecheria?”, se întreabă un constănțean, client Lidl.

Acesta a cumpărat, printre altele, și mușchiuleț afumat. La raft și pe eticheta produsului, prețul este de 15.68, iar la casa de marcat...surpriză! 21.58 de lei. O nimica toată, pentru unii. Pentru alții, înseamnă cinci pâini sau o sticlă de ulei. Și, dacă am face un calcul real, 5 lei de la unu, cinci lei de la altul...câți bani ajung în conturile Lidl, doar folosind aceste mijloace josnice?! Mai grav este că angajații cunosc aceste situații și nu mișcă un deget să remedieze problema.

”Am sesizat imediat după ce am studiat bonul și, mai grav, doamnele casiere deja știau problema, că nici bine nu am apucat să spun..și mi-au returnat diferența.Pe sistemul: daca merge, merge”, a mai spus clientul. Întrebarea tuturor care au fost păcăliți este: de ce nu se greșește și invers, adică prețul de la raf, să fie mai mare decât cel de la casa de marcat?

Am contactat, pentru un punct de vedere, reprezentanții Lidl. Până la închiderea ediției, nu am primit nici un răspuns.

Mirela Sorina PASCAL

Precizări:
Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
Informațiile din prezentul articol sunt de interes public și sunt obținute din surse publice deschise.

Google New Urmareste-ne pe Google News

Ti-a placut articolul?


COMENTARII

Puteti adauga un comentariu de maxim 1000 caractere
Si eu am fost furata in acest mod la Lidl.
0
0
Poza, e facuta cu fierul de calcat?
4
0
Ni se aplica CAPITALISMU cu forta ?
0
0
Nu e nesimtire. Este infractiune. Daca lumea inghite si nu fac plingere penala.
0
0
daca era o alimentara de cartier imediat dadea buzna ANAF-ul si OPC-ul, dar cu astia mari nu te pui, de astia le este frica de asta niciodata nu o sa vedeti pe la TV-uri ca organele statului s-au dus si pe la astia mari, la tv va arata numai cum i-au controlat pe astia mici si cum amendeaza mamaiele care vand si ele niste verdeata pe marginea drumului.
6
0
Popor de tigani
5
1
Degeaba avem LIDL - lant de magazine nemtesti daca noi ne comportam ca.....unii tigani si nu putem fi corecti si civilizati.
5
2
Niste nesimtiti ! Si eu am patit la fel !!!
11
0
Am intanlit situatia asta in cam toate magazinele mari . Se fura la greu . Cei care fura mult au de unde sa dea atunci cand sunt prinsi . Pot sa mituiasca pe cei care poate sa ii traga la raspundere .
9
0
Toti fac asta cand ei multe alte preturi nu se cunisc ei asa fac toti
7
0
Toate zdrentele si magazinele acestora pe 30 zile si amenda maxima! Dupa asta nu vor mai "gresi"
11
0
Un tel sau o sesizare la OPC ar rezolva problema ! Asta e japca pe fata , furt mascat !
11
2
Miercuri,19 octombrie,la Lidl Delfinariu ,la casa de marcat am sesizat diferenta de pret la un sortiment de ciocolatasi clienta din fata mea la apa plata. Aceeasi diferenta pe ambele bonuri-6 lei.Deducem ca se fura direct prin sistemul de operare.Sa multumiti clientilor ca va ,,ajuta" sa va extindeti...reteaua!
10
1
Cine a scris ultimul paragraf a luat BAC-ul? Asa gazetari......
6
5
aceiasi japca est in toate supermarcheturile
10
1
Cel mai tare.
1
0

REPLICA

LOTO

6/49
294439101410
5/49
31213917-03-20243 0 1 5 5 7 6
joker
371118333920