REPLICA ONLINE CONSTANTA

14° Constanța Joi, 25 Apr. 2024
Anul XX Nr. 6710
14° Constanța Joi, 25 Aprilie 2024 Anul XX Nr. 6710

Gabriela Firea critică teroarea instituită de Viorica Dăncilă în PSD: 'Temele sunt stabilite de la tribună, iar noi, cei din sală facem figurație'

Replica API 23 iulie 2019 | 00:27 463

Gabriela Firea a reacționat la criticile premierului Viorica Dăncilă a acuzat-o că își prezintă opiniile în spațiul public, și nu în Comitetul Executiv al PSD, spunând că face acest lucru pentru că în interiorul partidului subiectele importante doar „se pipăie”, scrie stiripesurse.ro

„Cred că este de lămurit și explicat că, teoretic, ar fi foarte bine să avem în CEx un dialog real și o discuție în care, chiar pe anumite tonalități, la finalul lor să fim convinși că nu a fost o dezbatere de fațadă, că am spus tot ce am gândit și am luat decizia cea mai bună. Dar câtă vreme în cadrul CEx subiectele doar se pipăie, se ating, iar toate celelalte comunicări importante se fac între comitete executive, direct sau indirect, de unii comunicatori sau unii analiști care sunt în relație de prietenie cu conducerea partidului, este normal dacă ne simțim lezați - și eu una, mă simt - să reacționăm. Nu putem să așteptăm să fim convocați la o nouă ședință în care să mimăm dialog deschis, dar în care temele să fie cele stabilite de la tribună, iar noi, cei din sală să facem figurație. Mi-am asumat să nu fac figurație nici în timpul vechii conduceri, domnului președinte Dragnea, cu atât mai puțin aș face în acest moment. (...) Nu înțeleg de ce trebuie să tăcem cu toții și să luăm ce ni se dă. Atunci când ieși în spațiul public și îți ataci colegii sau președintele partidului, acest lucru se face doar pentru imagine și nu pentru că vrei rezultate”, a spus Dăncilă.

Atacul Gabrielei Firea vine după ce Viorica Dăncilă a spus, despre declarațiile de sâmbătă ale Gabrielei Firea, că îi va răspunde primarului în interiorul partidului.

Precizări:
Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
Informațiile din prezentul articol sunt de interes public și sunt obținute din surse publice deschise.

Google New Urmareste-ne pe Google News

Ti-a placut articolul?