REPLICA ONLINE CONSTANTA

8.5° Constanța Vin., 19 Apr. 2024
Anul XX Nr. 6704
8.5° Constanța Vineri, 19 Aprilie 2024 Anul XX Nr. 6704
 

Gheorghe Falcă dă detalii despre locul în care Volkswagen ar putea deschide, în România, o uzină auto de un miliard de euro

Gheorghe Falcă dă detalii despre locul în care Volkswagen ar putea deschide, în România, o uzină auto de un miliard de euro

Replica API 16 octombrie 2019 | 00:00 220

Europarlamentarul Gheorghe Falcă a declarat că Aradul este locația analizată de Volkswagen pentru deschiderea unei fabrici Skoda. Potrivit acestuia, investiția în Turcia, locul ales inițial de companie, a fost amânată, scrie stiripesurse.ro

Europarlamentarul Gheorghe Falcă, a declarat, marți, pentru MEDIAFAX, că reprezentanții Volkswagen au analizat mai multe locuri din Turcia, Ungaria, România, Serbia și Bulgaria pentru deschiderea unei fabrici Skoda și că din România a fost ales Aradul.

„Volkswagen a avut un proiect de extindere și a anunțat că amână investiția în Turcia. Înainte au decis să prospere în Europa de Est prin realizarea unei fabrici Skoda. A fost analizată Ungaria, România, Serbia și Turcia, în România erau vizate mai multe locații. Primăria Arad a aflat. Locațiile propuse de Guvern nu au îndeplinit condițiile, în timp ce locația din Arad a îndeplinit condițiile și am început primul nivel de negociere. Am făcut partea de negociere pe patru direcții apoi, statul român a preluat partea mea de negociere și a făcut o ofertă consultanților, la fel cum au făcut și Ungaria și Serbia, doar că Turcia a făcut o ofertă mult mai mare și atunci s-au decis să nu mute Skoda în sud estul Europei. Apoi Volkswagen a anunțat că amână proiectul. Vom vedea dacă continuă în sud estul Europei investiția. În acest moment negocierile se pot relua, nu știm de unde”, a spus Gheorghe Falcă.

El a precizat că în noua fabrică ar urma să fie create circa 4.000 de noi locuri de muncă și că, dacă va fi aleasă România, fabrica se va face la Arad.

Volkswagen a amânat decizia finală de a construi o fabrică de mașini în Turcia, a declarat un purtător de cuvânt al companiei, pe fondul criticilor internaționale cu privire la operațiunea militară a țării în Siria, informează Reuters. „Urmărim cu atenție situația actuală și privim cu îngrijorare evoluțiile actuale”, a spus marți un purtător de cuvânt al companiei.

La începutul acestei luni, Volkswagen a înființat o filială în provincia Manisa din vestul Turciei. Compania a spus că încă mai negociază și că nu a luat o decizie finală cu privire la fabrică.

Precizări:
Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
Informațiile din prezentul articol sunt de interes public și sunt obținute din surse publice deschise.

Google New Urmareste-ne pe Google News

Ti-a placut articolul?


COMENTARII

Puteti adauga un comentariu de maxim 1000 caractere
o mare vrajeala a fostului PDL-ist falca! au ales si vor ramane in turcia pentru ca importurile auto din turcia in UE sunt scutite de vama si exporturile in afara UE la fel pentru ca evident sunt produse in afara UE De ce credeti ca sunt atatia producatori auto in turcia!
0
0
Mai copii, voi nu realizati ca orasul Constanta este MORT, nici iarba nu mai creste.....poate dupa 50 ani
1
1
Daca nu s-au hotarat, ii invitatam sa vina la Constanta.
1
0
WOLKSWAGEN luase deja decizia de a deschide fabrica in Turcia,daca s-a razgandit si o va face la Arad asta arata inca odata cat de pagubosi au fost P.S.Disti pt.Romania,repet daca s-a razgandit.Zona tari conteaza mai putin inportant este sa fie in Romania.
2
3
Pai cand veneau investitori la Ct se stia cat cerea echipa Mazare 30 % din investitie si toti fugeau acum ne plangem ca nu mai vine nimeni cand sa dus vorba intre investitori care e treaba la Ct . Cand prin alte parti prin tara se mai construia cate o fabricuta noi la Ct aveam carnaval si care alegorice si spectacole cu alex velea loredana si restu pe sute de mii de euro a si mai aveam si un hit rol principal mascariciu sef .Voi nu vedeti ca si acum in orasul asta caracatita functioneaza perfect uitati va pe umde se construieste si cum se construieste . Noi avem bambu ego le gaga etc
7
3
Daca VW sau guvernul solicita un teren in Constanta sunt sigur ca se va gasi, se pot cumpara de la privati si comasate, nu-i problem. Problema este ca desi facem parte din UE companiile din UE fac investitii in Turcia, dar au pretentii de la noi cand vine vorba de resursele noastre si de investitiile chinezilor. Olanda a investit masiv in portul Istanbul dar pe noi nu ne accepta in Shengen si astfel blocheaza dezvoltarea portului Constanta si pun placa cu coruptia de la noi dar nu vad dictatura din Turcia. Banul primeaza, morala UE e de cacat.
4
1
@ constanteanu....corect si asta este o idee !! Constanta , are un potential strategic imens , pentru distribuirea de masini WV , in Sud Estu Europei . Pentru vecinii de la mare cu vapoare speciale , iar pentru restu , cu trenuri dedicate pentru masini . Numai ca Aradul a venit cu oferta , de nu stiu cate hectare de pamant pentru WV . Aici incluzand fabrica mama WV , plus alte fabricute de subansamble , pentru fabrica mama WV . Dar geostrategic , Constanta era bine . Se distribuia mult mai bine masinile , in SE Europei .
5
0
Se vede clar ca e o masonerie marca ARDEAL.Iarasi auzim placa ardeleneasca ca se deschide la Arad ca e aproape de vest! Vrajala! Turcia aleasa initial e aproape de vest? Ce autostrazi leaga Turcia de vestul Europei? Sa treaca un tir prin Balcani face o saptamana!.10 vami sunt pana in occident.Eu am.stat asta vara 5 ore sa intru in Turcia la Svilegrad.Coada de tiruri era de 5 km.Despre ce vb? Apoi 45 % din exportul Dacia si 35% din Ford se face prin Cta. De ce nu se poate deschide fabrica WV la Cta? Declara ca e dedicata Europei de est! Care este cea mai mare piata in est? Rusia?,Ucraina?Poloni
8
2

REPLICA

LOTO

6/49
271241102118
5/49
123724351130
joker
42644172614