REPLICA ONLINE CONSTANTA

21.4° Constanța Joi, 28 Mar. 2024
Anul XX Nr. 6682
21.4° Constanța Joi, 28 Martie 2024 Anul XX Nr. 6682
 

Hotelierii ameninţă: "O să ne mutăm afacerile în Bulgaria"

Hotelierii ameninţă: "O să ne mutăm afacerile în Bulgaria"

Replica API 1 iulie 2011 | 00:00 98

Cică de vină sunt turiştii!

Cică de vină sunt turiştii!

Hotelierii constănţeni reclamă zgomotul de la terase, dar şi faptul că dau prea mulţi bani pe utilităţi, că nu sunt respectaţi şi că turiştii vor să aibă numai drepturi, nu şi obligaţii. Instruirea hotelierilor a avut loc ieri în sala Remus Opreanu a Prefecturii, cu ocazia lansării la apă a Comandamentului Litoral. Deşi se ştie că unele unităţi de cazare lasă în continuare de dorit, ei şi-au expus punctele de vedere cu privire la numeroase aspecte care ţin de activitatea prestată. Mai mult decât atât, ei ameninţă cu închiderea litoralului prin mutarea investiţiilor în alte ţări şi mai ales în Bulgaria. "Ne-am săturat! Nu suntem respectaţi de turişti, tocmai de aceea trebuie să vă spun că nu ştiu unde ne va prinde 2012. O să ne mutăm afacerile în Bulgaria. Agenţii economici nu sunt respectaţi în România", a declarat preşedintele Asociaţiei Patronale din Mamaia, Nicolae Bucovală. Prezent la întâlnirea cu preşedintele Agenţiei Naţionale pentru Protecţia Consumatorului (ANPC), Constantin Cerbulescu, prefectul Claudiu Iorga Palaz şi şeful Protecţiei Consumatorilor Constanţa, Dionisie Culeţu, Bucovală a ţinut să precizeze că el se aştepta ca măcar anul acesta autorităţile să-şi dea seama că între timp condiţiile hoteliere s-au schimbat, la fel şi serviciile oferite. Acesta spune că de cele mai multe ori turiştii ignoră regulile unităţilor de cazare şi fac numai ce vor ei. "Trebuie să existe şi un ghid de comportament al turistului. Nu se poate ca ei să scoată din mini-bar toate produsele şi să le lase apoi să se strice pe balcon. Nu o dată s-a întâmplat ca ei să-şi pună în locul produselor noastre şunca şi brânza şi pe urmă noi suntem amendaţi că avem produse stricate", a subliniat Bucovală. Preşedintele Asociaţiei Patronale Mamaia a mai spus că multe reclamaţii ale turiştilor sunt nefondate. "Unii dintre ei vin şi ni se plâng că stau prea mult cu bagajele pe holuri. Dacă s-ar informa puţin, ar şti că de fapt cazarea nu se face la ora patru dimineaţa când vin ei, ci la ora 18.00, atunci când începe de fapt ziua hotelieră. Dar de ce să înţeleagă aceste lucruri? Nu este mai bine să ne reclame la Protecţia Consumatorilor?", a adăugat Bucovală. Acesta s-a simţit lezat şi de gălăgia de la anumite terase, care dau muzica prea tare şi deranjează turiştii. Acesta este şi motivul pentru care, începând de ieri, pe litoral avem trei sonometre care vor monitoriza toată vara unităţile din staţiuni. În plus, "zgomotul ţine de Primărie, iar ei au dreptul de a ridica autorizaţiile de funcţionare ale multora", a declarat prefectul Claudiu Iorga Palaz. Hotelierii mai sunt nemulţumiţi şi de controalele repetate la care sunt supuşi de-a lungul sezonului estival. "Avem şi câte 6-7 controale într-o săptămână, dar există şi zile în care ne vin toate corpurile de control pe cap", a spus în completare, directorul hotelului Paradiso din Mangalia, Virgil Stancu.

Mirabela PANFIL

Precizări:
Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
Informațiile din prezentul articol sunt de interes public și sunt obținute din surse publice deschise.

Google New Urmareste-ne pe Google News

Ti-a placut articolul?


COMENTARII

Puteti adauga un comentariu de maxim 1000 caractere

REPLICA

LOTO

6/49
28291833747
5/49
102511321216
joker
2832645102