REPLICA ONLINE CONSTANTA

12.4° Constanța Mie., 24 Apr. 2024
Anul XX Nr. 6709
12.4° Constanța Miercuri, 24 Aprilie 2024 Anul XX Nr. 6709
 

În SFÂRȘIT! PRIMĂRIA CONSTANȚA va avea ARHIVĂ DIGITALĂ!

În SFÂRȘIT! PRIMĂRIA CONSTANȚA va avea ARHIVĂ DIGITALĂ!

Replica API 28 noiembrie 2021 | 21:53 1857

Nu demult Primăria Constanta semna un contract ce viza realizarea auditului unui proiect implementat încă de pe vremea lui Făgădău. Societatea din Bubucrești care a câștigat contractul trebuia să vadă cât de eficient este acest proiect pentru Constanța și dacă banii au fost cheltuiți în conformitate cu termenii şi condiţiile contractului de finanţare. Acum, tot pentru proiectul intitulat "Planificare strategică integrată şi administraţie publică eficientă la nivelul polului de creştere zona metropolitană Constanţa", Primăria Constanța pune la bătaie un alt contract ce depășește suma de 170.000 de euro.

Municipalitatea a scos la bătaie un contract pentru realizarea arhivei digitale aferente proiectului ”Planificare Strategică Integrată și administrație publică eficientă la nivelul Polului de Creștere Zona Metropolitană Constanța”. Mai exact este vorba despre achiziţia de servicii specializate de digitalizare arhivă pentru transferarea a 900 metri liniari de arhivă fizică, în arhivă electronică. Numărul de documente a fost estimat volumetric la 900 metri liniari. Se estimează că întreaga cantitate este compusă din documente neprelucrate arhivistic. Valoarea totală estimată a contractului este de 849.600 lei, echivalentul a 171.597,05 euro. Proiectul este finanțat din fonduri europene prin Programul Operațional Capacitate Administrativă – POCA.

Obiectivul principal al contractului

Serviciul de realizare arhivă digitală a documentelor reprezintă procesul de transpunere a acestora, din format hârtie în format electronic (digital), cu păstrarea nealterată a conţinutului acestora, cu scopul de a crea o colecţie de indecşi pentru căutarea şi consultarea documentelor din arhivă, prin asocierea acestora cu unităţile arhivistice şi versiunea digitală a acestora. Pentru regăsirea sau consultarea facilă, se vor asocia acestora metadescriptori. Activitatea de digitalizare a arhivei presupune parcurgerea următoarelor etape, în ordinea apariţiei lor în procesul de arhivare computerizată: pregătirea unităţilor arhivistice/arhivei, recepţia unităţilor arhivistice/arhivei şi transportul către sistemul de arhivare; arhivarea fizică a documentelor; arhivarea electronică a documentelor.

Date despre proiectul ce stă la baza contractului

Proiectul „Planificare strategică integrată şi administraţie publică eficientă la nivelul polului de creştere zona metropolitană Constanţa” are ca perioadă de implementare - 20.07.2020 - 19.01.2023 și constă în îmbunătățirea capacității administrative la nivelul Unității Administrativ Teritoriale (UAT) municipiul Constanța și a întregii sale zone urbane funcționale, prin dezvoltatea capacității de planificare strategică integrată, eficientizarea proceselor de management și simplificarea procedurilor administrative, pentru a răspunde în mod fundamentat și coerent nevoilor comunităților locale. Proiectul este cofinanțat din Fondul Social European, prin Programul Operațional Capacitate Administrativă 2014-2020, iar valoarea totală eligibilă a acestuia este de 3.699.711,30 lei.

Rezultatele acestui proiect ar trebui să fie: Strategia integrată de dezvoltare urbană, portofoliu de proiecte prioritare al zonei metropolitane Constanța actualizate; sistem informatic ‘module competențe partajate’ realizat; arhivă electronică realizată pentru minim 900 metri liniari arhivă fizică; 44 persoane instruite la nivelul zonei metropolitane Constanța.

Iată cine se va ocupa de audit:

Romcontexpert va verifica un PROIECT mai VECHI al PRIMĂRIEI Constanța!

Iată cine poate decide în acest contract

Persoanele cu funcție de decizie din cadrul autorității contractante sunt: Vergil Chițac, primar al municipiului Constanța; Felicia-Nadina Ovanesian, administrator public; Rusu Ionuț, viceprimar al municipiului Constanța; Cocargeanu Florin-Daniel, viceprimar al municipiului Constanța; Viorela Mirabela Călin, Secretar municipiu-Consiliul local Constanța; Andreea Drăgan, Director executiv adjunct Direcția Logistică; Manea Nilghiun, Șef serviciu Serviciul Achiziții Publice; Viorica Ani Merlă, director executiv Direcția dezvoltare și fonduri europene; Stan Mihaela, director executiv adjunct Direcția dezvoltare și fonduri europene; Popescu Carmina Ionela, șef serviciul pregătire și implementare proiecte POR; Bardasu Octavia, șef serviciu proiecte cu finantare internațională; Niculae-Stânga Noni Adrian, șef serviciu dezvoltare și management proiecte; Marcela Frigioiu, director executiv Direcția financiară; Georgeta Gheorghe, director executiv adjunct Direcția financiară; Oana Dobre, șef serviciu Financiar buget; Lenuța Petcu, șef serviciu contabilitate; Ilie Daniela, inspector Serviciul Contabilitate.

Diana BERECHET

Precizări:
Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
Informațiile din prezentul articol sunt de interes public și sunt obținute din surse publice deschise.

Google New Urmareste-ne pe Google News

Ti-a placut articolul?


COMENTARII

Puteti adauga un comentariu de maxim 1000 caractere
Vad ca are ceva steaguri , sa mai puie si la prefectura sa iasa mai multe. MoultaMouie deziuastegarului sculat
0
0
Demisia primarul WC !!!
4
0
am mai vazut stirea acum ceva timp.. deja vu
5
0

REPLICA

LOTO

6/49
471728292640
5/49
9192143025
joker
26141111218