INTERSAT își bate joc de clienți! Internet și tv - "cu porția"!
INTERSAT își bate joc de clienți! Internet și tv - "cu porția"!
Facebook Twitter Whatsapp Linkedin Pinterestfoto: Romania Insider
Statistica ultimilor ani de la Oficiul pentru Protecția Consumatorilor din Constanța arată că printre cele mai reclamate servicii sunt cele de televiziune, internet și telefonie. Iar asta pentru că, într-adevăr, furnizorii acestor servicii se comportă lamentabil atunci când vine vorba despre intervenții în cazul unor sesizări ale clienților.
Firmele din Satul de Vacanță, care de regulă încheie contracte pe timpul primăverii şi verii pentru cablu - internet și tv - au început "sezonul" cu stângul! Intersat SRL a fost sesizat, în urmă cu câteva zile, că nu funcționează internetul într-o terasă și un spațiu de cazare din zonă, răspunsul către clienți fiind... să mai facă o sesizare! "E inadmisibil așa ceva. Același lucru s-a petrecut și sezonul trecut. Intervenea o problemă, îi anunțam și venea o echipă de la Intersat abia după 2 zile, și niciodată nu rezolvau din prima zi problema, veneau și a doua zi. Anul acesta văd că începem la fel. Îi sun și îmi spun să mai fac o sesizare? Păi am făcut deja, cât trebuie să mă rog de ei să vină să remedieze problema, conform contractului?", ne-a declarat, revoltată, administratora unei societăți comerciale din Mamaia Sat.
Contactat de Replica, reprezentantul Intersat a declarat că se acționează "conform procedurii", că el este "un simplu angajat" și că... este "în concediu".
Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
Urmareste-ne pe Google News