Ionuţ Barbu îi dă replica senatorului Stelian Ion, pe tema panourilor stradale: 'Oricâte prostii ar spune, campania electorală tot o să-l coste'
Ionuţ Barbu îi dă replica senatorului Stelian Ion, pe tema panourilor stradale: 'Oricâte prostii ar spune, campania electorală tot o să-l coste'
Facebook Twitter Whatsapp Linkedin PinterestSenatorul USR Stelian Ion a comentat vineri, în cadrul unei conferinţe de presă, situaţia publicităţii stradale din Constanţa. “Contractul încheiat pe 15 ani într-un mod bizar, care s-a încheiat anul acesta, dar panourile sunt încă în picioare. Întrebările noastre au fost acestea către Primăria Constanța: De ce primăria a trimis doar o notificare către acest beneficiar al constractului; De ce se percep încă bani deși contractul este încheiat, și ce se întâmplă cu aceși bani; Răspunsul primăriei a fost că acest contract a fost încheiat pe termen nelimitat; Foarte multe sunt inestetice și multe dintre ele pun în pericol cetățenii. Sunt 454 panouri publicitare în Constanța, așa au spus cei de la primărie, dar din sursele noastre, sunt peste 600 de panouri. Aceste panouri ar fi trebuit să aibă la bază numărul de autorizație (…). Avem de-a face cu mutilarea orașului și noi vom urmări foarte atent acest fenomen. Mai este vorba și de sifonarea banului public, pe termen atât de lung, 15-20 de ani. Noi nu vom admite să se mai întâmple asta pe viitor. Se fac presiuni asupra primarului, consilierilor pentru prelungirea contractului, nu am mai multe detalii, dar am vrut sa trag un semnal de alarmă referitor la aceată abordare”, a comentat Stelian Ion.
În replică, preşedintele PMP Constanţa, Claudiu Palaz, a reacţionat, spunând că Stelian Ion este plagiator, pentru că subiectul cu panourile a fost abordat de el prima dată!
Stelian Ion
Însă, cea mai dură reacţie a venit din partea celui vizat de declaraţiile lui Stelian Ion, Ionuţ Barbu, reprezentantul Seaview Media:
“Azi am deschis presa, ca de obicei, și am aflat că există Stelian Ion. Cică este onor candidat și eminent avocat. Nu am reţinut de unde candidează, dar parcă era de la PMP... Parcă. Nu sunt sigur și să mă ierte dacă greșesc. Probabil că dacă nu vorbea de mine, nici nu aş fi aflat de el. Ascultând ce a avut de zis, m-am lămurit cu două aspecte în ceea ce-l privește. Sigur este candidat la ceva, sigur nu este avocat. O fi stomatolog ca mine. În sfârșit! Acum, în calitate de persoană mandatată de industria de publicitate stradală, pot să spun că panourile au autorizație de construire, regulament există, dar se lucrează de 6 luni la unul nou și adaptat legii existente, panourile plătesc taxa de publicitate și taxa de ocupare a domeniului public, panourile se dau jos numai cu autorizație de demolare.
Că panourile se autorizează și se demolează ca un bloc de locuințe și durează, că regulamentul se naște prin discuții și dezbateri pe o lege proastă și nefuncțională, că funcționarii sunt speriați, este numai vina unor personaje toxice care candidează la diverse și devin ulterior aleși. Nu tu idei, nu tu viziune, nu tu proiecte, doar plini de păreri despre orice dar mai ales plini de ei înşişi și care atacă și ameninţă în mod securistoid cu reclamaţii la “organe”. Din acest motiv, funcţionarii publici preferă blocarea tuturor demersurilor, ca o reacţie naturală de frică de a nu fi târâţi prin anchete, chiar dacă la sfârşit sunt găsiţi nevinovaţi.
Totuşi, şi spun asta și pentru un avocat ca dl Stelian, a trece prin dezbatere un regulament de publicitate cu industria este un proces necesar, obligatoriu şi lucrativ pentru toţi factorii implicaţi astfel încât, la final, clienţii să poată să-și facă reclamă, noi să putem plăti salarii angajaţilor şi taxe, iar Primăria Constanţa să încaseze taxe .
În final, îl asigur pe dl Stelian că, oricâte prostii ar spune, campania electorală tot o să-l coste, pentru că noi nu lucrăm nici în varianta Black Friday, nici pe promisiuni de genul “te rezolv eu, boss, când ajung acolo…”, nici gratis - aviz și altor amatori de servicii gratuite sub amenințarea că: “dacă nu te conformezi... vedem noi, am eu grijă de tine!“.
A.C.
Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
Urmareste-ne pe Google News