IPOTEZĂ LA NAVA FLAMINIA: Firmele care au acceptat să se ocupe de ea pun presiune să obţină mai mulţi bani
IPOTEZĂ LA NAVA FLAMINIA: Firmele care au acceptat să se ocupe de ea pun presiune să obţină mai mulţi bani
Facebook Twitter Whatsapp Linkedin PinterestProblemele la nava Flaminia nu sunt din punct de vedere al navigaţiei sau de protecţia mediului, susţine fostul director al Autorităţii Navale Române, Andrian Mihei. Acesta afirmă că a fost primul care a urcat pe navă după ce ea a ajuns în Portul Constanţa şi că şi-a pus semnătura pe documente, cum că nava nu prezintă probleme, în deplină cunoştinţă de cauză. "Problema este doar de comunicare", a spus el, adăugând că a existat la un moment dat ideea ca prefectul, reprezentanţii ANR şi cei ai Daewoo Mangalia (acolo unde ar urma să fie reparată nava -n.r.) să organizeze o conferinţă de presă pentru a lămuri situaţia, însă acest lucru a fost interzis. Cine a interzis? Mihei nu a doirt să ofere detalii, însă circulă informaţia că nu s-a dorit o conferinţă pentru că vorbim despre o situaţie care este monitorizată şi din punct de vedere al siguranţei naţionale. Aşadar, nu mai comentăm cine nu a dorit o expunere a situaţiei de pe MSC Flaminia, şi ajungem la motivul pentru care nava întârzie, conform unor surse, să ajungă la DMHI. Se pare că, după ce au semnat un contract pentru depoluare, reparaţii etc., firmele care ar urma să se ocupe în România de Flaminia ar fi ajuns la concluzia că banii solicitaţi iniţial sunt prea puţini.
Voi ce credeţi?
A.A.
Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
Urmareste-ne pe Google News