REPLICA ONLINE CONSTANTA

12.3° Constanța Marți, 23 Aprilie 2024 Anul XX Nr. 6708

La Hotelul Hermes, râmele sunt "bonus" la cazare

Replica API 13 iunie 2011 | 00:00 777

Atenţie unde vă cazaţi pe litoral!

Mare atenţie unde vă petreceţi concediul pe litoral. În România plăteşti cu bani grei incompetenţa şi nesimţirea unora care vor cu orice preţ să se îmbogăţească peste noapte, este concluzia la care au ajuns mulţi dintre turiştii ce au fost cazaţi pe litoralul românesc şi care au plecat acasă cu un gust amar. Deşi au scos din buzunar sume considerabile pentru a petrece un concediu de vis, unii turişti spun că din cauza unor "ţepari" nu s-au putut bucura pe deplin de mini-vacanţă. Cotidianul "Replica" vă prezintă lista hotelurilor constănţene care potrivit unor turişti nu merită a fi vizitate.

"Hotel Hermes face parte dintre acele hoteluri cu preţuri bune, dotări moderne şi personal profesionist care fac din cazarea în Eforie Nord o experienţă unică". Aşa sună una dintre reclamele unităţii de cazare care potrivit turiştilor în realitate vinde cu totul alte servicii decât cele promovate pe diverse site-uri. "Nici nu ştiu cu ce să încep mai întâi. La o primă impresie Hotelul Herms dă senzaţia de un loc liniştit şi curat, dar cum intri şi te instalezi mai bine în cameră începi să descoperi toate neajunsurile. Praf pe mobilier, sub pat am găsit jucării probabil ale familiei care tocmai plecase. Seara când am vrut să facem duş am observat cu dezgust că nu suntem singuri în acea cameră...la canalizarea din baie erau tot felul de râme şi insecte. A fost bine că am făcut un duş pe seară pentru ca de la 23.00 nu mai era apă caldă, asta în condiţiile în care am dat şi o gramadă de bani. Marea noastră prostie a fost că am luat şi o cameră la parter unde pereţii nu au nici un alt rol decât de a separa zidurile, în rest auzi şi musca de pe hol. Staff-ul este de doi bani format din doi băieţi care făceau întrecere în urâţenie şi prostie. Le-am explicat frumos că aş vrea să mă mute într-o altă cameră pentru că nu pot sta într-un loc unde nu mă pot odihni. După ochi daţi peste cap şi strâmbat din nas, femeia "manager" şi un tip de la recepţie au zis că ne mută, dar că ar fi o mare problemă, şi anume că nu poate să ne dea altă lenjerie nouă pentru că la ei se schimbă abia după 3 zile. Nu am comentat nimic şi am încercat să-mi mut hainele în cealaltă cameră, care spre surprinderea mea era mai varză decât prima. Domnul de la recepţie ne-a reproşat că "dacă eraţi la alt hotel nu vă schimba camera, vă dadea banii înapoi şi vă spunea să mergeţi în altă parte". Aşa că mi-am luat banii şi am plecat la Hotelul Alysia unde condiţiile au fost bune", susţine o familie din Baia Mare.

La Vila Alexandra din Eforie Nord, taxare extra, condiţii infecte

O altă familie poveşteşte că era pe punctul de a rata concediul din cauza proprietarului vilei Alexandra din Eforie Nord, de pe str. Transilvaniei. "Am făcut rezervare pentru 4 nopţi în vila domnului Stefan Nicolau, am dat avans şi când am ajuns la mare, în cameră...dezamăgire totală. Deşi văzusem pe net poze cu camera, în realitate parcă era alta, adică camera pentru care achitasem avans era extrem de mică. Când a venit momentul să achit restul de bani, domnul Stefan, care nu era acolo, lăsase scris doamnei administrator că trebuie să mai achit un comision de 400 lei. Am trecut şi peste asta, deşi la telefon nu-mi spusese nimic de asta, a venit seara şi a trebuit să ne retragem în cameră. În noaptea aceea a plouat mult, noi fiind la parter, toaleta a început să emane un miros greu de suportat, chiar dacă uşa era închisă. Copilului meu i s-a făcut rău din cauza mirosului, aşa că dimineaţa ne-am hotărât să renunţăm la Vila Alexandra şi să căutam un hotel. Zis şi făcut, doar că în momentul în care l-am anunţat pe domnul Stefan, a ieşit un show ieftin şi greţos, în care domnul profesor (aşa se recomandă) a fost personajul principal. A început să ne ameninţe că nu putem pleca de acolo când vrem noi, că trebuie să stăm câte zile am rezervat. Ne-a făcut analfabeţi, că nu ştim să citim pe net detaliile vilei, dar pe net nu scria nimic de mirosuri, de comisioane ilegale percepute celor care plătesc cu tichete de vacanţă, de faptul ca refuză total să-mi dea factură pe valoarea tichetelor. Domnul de 70 de ani, care cere bani ilegal şi care refuză să emită factură dacă ai tupeul să nu-ţi convină tratamentul de acolo, te face de 2 lei că doar e profesor", s-au plâns turiştii.

Pensiunea Trandafir de pe malul lacului Techirghiol te lasă în stradă

Doi tineri povestesc că şi-au făcut rezervări la Pensiunea Trandafir din Techirghiol şi şi-au început "relaxantul" concediul în stradă: "Am făcut rezervare cu trei săptămâni înainte la Pensiunea Trandafir de pe malul lacului Techirghiol, iar cu două zile înainte să ne cazăm am sunat pentru confirmare. Când am ajuns acolo mi s-a spus că nu sunt camere libere. O doamnă în etate, aşa zisa recepţioneră, mi-a propus o cameră cu trei paturi, mai scump evident, pentru noi, care eram două persoane, sau să ne cazăm în alta parte. Proprietarul pensiunii, pus în dificultate, a jucat rolul amnezicului şi ne-a trimis la plimbare".

Hotelul Zamfira din Venus te cazează cu furnicile

Nici Hotelul Zamfira din Venus nu a reuşit să fie gazda perfectă pentru turişti. "De curând am fost în concediu în staţiunea Venus. Am găsit pe un site o ofertă de cazare destul de bună: un hotel de 2 stele (Hotel Zamfira) care avea o descriere draguţă (aer condiţionat, internet, balansoare pe balcon, card de distracţii cu 50% reducere, zonă verde şi linistită) şi am rezervat patru nopţi (cu avans o noapte). Am ajuns la hotel şi am constat că nimic din ce au scris în descriere nu este adevărat, aerul condiţionat lipsea cu desăvârşire, balansoarele erau infecte (ruginite şi rupte), baia arăta îngrozitor (cădiţa de la aşa zisa cabină de duş era galbenă iar wc-ul îngrozitor), salteaua de pe pat era pătată, furnici în cameră, perdea ruptă la balcon. În cele 4 nopţi state acolo nu a venit nimeni să facă curăţenie sau să schimbe lenjeria sau prosoapele", s-a plâns un turist din Alba.

Alexandra VASILE

Precizări:
Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
Informațiile din prezentul articol sunt de interes public și sunt obținute din surse publice deschise.