REPLICA ONLINE CONSTANTA

10.2° Constanța Sâm., 20 Apr. 2024
Anul XX Nr. 6705
10.2° Constanța Sâmbătă, 20 Aprilie 2024 Anul XX Nr. 6705
 

La RDS, plăteşti factura în avans şi ţi se taie telefonul

La RDS, plăteşti factura în avans şi ţi se taie telefonul

Replica API 22 iulie 2014 | 00:00 681

Se întâmplă în Constanţa

Se întâmplă în Constanţa

Nu mai este un secret pentru nimeni faptul că, în România, mai totul e de-a-ndoaselea şi nici serviciile nu fac notă discordantă. O familie din judeţul Constanţa reclamă un fapt incredibil. Mirela Crecea susţine că a fost atrasă de mirajul oferit de RDS, prin minute nelimitate în reţea, atât în România, cât şi în spaţiul UE şi a apelat la serviciile companiei.

În contextul în care mai multe rude sunt plecate în străinătate, Crecea s-a convins că RDS îi oferă soluţiile. Dacă luăm în calcul faptul că, de mai multe zile, nu mai are nici o posibilitate să sune, utilizând acele cartele, deşi facturile sunt achitate chiar cu trei săptămâni înainte de cele scadente, ajungem la concluzia că soluţiile pentru Crecea nu mai sunt RDS, ci căile legale. "Niciodată în viaţa mea nu am fost restantă la RDS, cu nimic. De fapt, nicăieri. Am factura scadentă pe 30 iulie şi am plătit de pe 9! Am plătit cu trei săptămâni înainte. Luna trecută, pe 25 iunie, ne-au dat mesaj că avem de plătit 99,4 lei, cele două cartele şi cablul. De pe 19, luna asta, avem telefoanele tăiate. (...) Dacă semnez un contract, semnat şi de ei, au şi ei obligaţia să îmi asigure serviciul pentru care plătesc, nu? Sunt un om simplu, care vorbeşte cu familia, că avem toată familia în străinătate. De aceea am şi luat telefoanele acestea, să vorbim pe bani puţini. E oferta lor, eu nu am nici o vină", a declarat femeia, pentru Replica. Disperată, Mirela Crecea nu mai ştie ce să mai facă, întrucât nu a fost niciodată într-o asemenea situaţie, RDS nu îi oferă nici o soluţie concretă, ba, mai mult, este acuzată şi de tentativă de fraudă, fără însă ca operatorii RDS să detalieze aceste "fraude". "De ieri dimineaţă (sâmbătă - n.r.), de la ora 07:00, am încercat să sun. Am două cartele la ei, la DigiMobil Optim şi nu îmi dau drumul la telefoane. Avem vreo patru sesizări scrise, am sunat de vreo şase - şapte ori, nici nu mai avem minute pe celelalte să sunăm. Nu vor să ne dea nici o explicaţie. De ce ne-au oprit telefoane? (...) Factura scadentă trebuia s-o plătesc pe 30 iulie. Pe 9, m-am dus şi am plătit. Am chitanţă şi mi s-a spus că nu am plătit! Am crezut că e o greşeală de la fete, de aici, din Medgidia, m-am dus şi ele au spus că e plătit. De câte ori sunăm şi ne recomandăm cine suntem, aceeaşi chestie ne spun, că nu am plătit. După ce, într-adevăr, se conving ei că am plătit, spun că o să remedieze. Unul dintre operatori, la un moment dat, mi-a spus că poate am făcut fraudă!", a precizat Mirela Crecea, pentru Replica.

Marius Florian VASILE

Precizări:
Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
Informațiile din prezentul articol sunt de interes public și sunt obținute din surse publice deschise.

Google New Urmareste-ne pe Google News

Ti-a placut articolul?


COMENTARII

Puteti adauga un comentariu de maxim 1000 caractere

REPLICA

LOTO

6/49
271241102118
5/49
123724351130
joker
42644172614