Lecție de marketing din Belarus. Fani din toată lumea plătesc ca să le apară chipul pe manechinele din tribune
Lecție de marketing din Belarus. Fani din toată lumea plătesc ca să le apară chipul pe manechinele din tribune
Facebook Twitter Whatsapp Linkedin PinterestCampionatul de fotbal din Belarus este singurul din Europa care se desfășoară în timpul pandemiei de coronavirus, iar Dynamo Brest s-a dovedit a fi unul dintre cele mai inventive cluburi.
Campioana din Belarus a lansat o campanie prin care microbiștii din toată lumea își pot achiziționa bilete virtuale la meciurile pe care clubul le dispută.
În schimbul biletului, care costă aproximativ 21 de lire sterline, fanii vor avea chipul lor inscripționat pe manechinele amplasate în tribunele stadionului din Brest, scrie Daily Mail.
La meciul de Cupă disputat ieri, între Brest și Soligorsk, scor 2-0, mai mulți fani și-au achiziționat tichete virtuale. Printre aceștia se numără microbiști din Marea Britanie, Iran, Emiratele Arabe Unite sau Uzbekistan. De asemenea, în imaginile publicate de club, se poate observa un manechin îmbrăcat cu tricoul celor de la Steaua București.
O parte din veniturile obținute din vânzarea tichetelor virtuale vor merge către lupta din Belarus împotriva coronavirusului. Campania va continua și la următoarele meciuri ale lui Dynamo Brest.
Fani virtuali, dar și reali
Pe lângă fanii virtuali, la meciuri este acceptată și prezența reală a suporterilor. Sute de susținători au asistat la meci, însă doar câțiva dintre ei au purtat măști de protecție.
"Nu mi-am imaginat vreodată că vom veni la meci cu măști de protecție și vom avea lângă noi fani virtuali", a spus un suporter din Brest, potrivit sursei citate, potrivit digisport.ro.
Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
Urmareste-ne pe Google News