Litoralul românesc, promovat în Moldova
Litoralul românesc, promovat în Moldova
Facebook Twitter Whatsapp Linkedin PinterestParteneriat
Parteneriat
Republica Moldova reprezintă o piaţă strategică asupra căreia România îşi concentrează eforturile pentru atragerea turiştilor. Reprezentanţiii ANAT Moldova, dar şi ai unei agenţii de turism de peste Prut, s-au aflat zilele trecute la Constanţa pentru a pune la punct detaliile protocolului de colaborare încheiat cu ANAT România. "Este al treilea an în care ne întâlnim cu colegii noştri din Moldova. Este vorba despre un parteneriat încheiat în 2011 şi care, încă mai produce efecte. Am discutat cu aceştia despre o strategie comună pe care, practic, o relansăm", a declarat Corina Martin, preşedintele Asociaţiei Litoral Delta Dunării. Pentru ca turiştii moldoveni să renunţe la vacanţele în Bulgaria sau Ucraina în favoarea litoralului românesc, este nevoie ca hotelierii să le facă oferte mai mult decât avantajoase.
"Moldova este o piaţă interesantă pentru litoralul românesc. Cel mai mare flux de turişti moldoveni este în Bulgaria şi Ucraina, pentru că aici tarifele sunt mai mici. Vrem să venim pe litoralul românesc (...). Dacă o să găsim preţuri bune, cred că o să fie bine", a declarat Alexandr Juraveli, preşedintele ANAT din Republica Moldova.
Mirela Sorina PASCAL
Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
Urmareste-ne pe Google News