Locatarii blocului debranşat de la curent sunt REVOLTAŢI! S-au dus peste reprezentanţii ENEL!
Locatarii blocului debranşat de la curent sunt REVOLTAŢI! S-au dus peste reprezentanţii ENEL!
Facebook Twitter Whatsapp Linkedin PinterestLocuitorii blocului de pe strada Alexandru Lăpuşneanu din Eforie Nord, care acuză că au fost debranşaţi de la reţeaua electrică din cauza unor încurcături, par a fi găsit, în sfârşit, o rezolvare. Cotidianul „Replica” publica în numărul de ieri, un material în care oamenii, locuitori ai acelui bloc, sunt nevoiţi, să îndure frigul, din cauza faptului că odată cu debranşarea de la reţeaua electrică, nu au mai avut nici sursă de încălzire, iar noaptea temperaturile sunt destul de scăzute.
Un grup de persoane, proprietari ai locuinţelor din acel bloc, au fost, ieri, la sediul ENEL Distribuţie Dobrogea, de pe strada Nicolae Iorga din Constanţa, pentru a intra în dialog cu directorul zonal, pentru remedierea, într-un fel sau altul, a situaţiei. Oamenii ne-au declarat că totul a pornit de la Ion Pavel, investitorul care a construit blocul respectiv, dar care nu şi-a dus la bun-sfârşit toate obligaţiile ce-i reveneau. „Blocul a fost racordat la reţeaua electrică, prin 2008 – 2009, sub formă de organizare de şantier, apoi a plecat şi ne-a lăsat aşa. Era un contor general pe asociaţie, iar fiecare garsonieră avea un alt contor. Numai că unii plăteau corect, lună de lună, consumul ce le revenea, alţii plăteau mult mai puţin, iar asta bătea la ochi. S-au constatat un decalaj între consumul înregistrat pe contorul general de pe asociaţie şi suma rezultată în urma adunării consumului înregistrat de contoarele fiecărei garsoniere. Aşa s-a constatat că unii furau curent, iar de aici a rezultat o datorie de 76.800 lei, pe care noi trebuie să o plătim la ENEL şi pentru care am fost debranşaţi”, ne-au declarat oamenii nemulţumiţi.
Mai departe, odată ce au luat legătura cu conducerea furnizorului de energie, pare că s-a găsit o soluţie, cel puţin teoretică momentan. „Ni s-a recomandat să facem, în primă fază, o eşalonare de plată, pe care să o respectăm şi să plătim curentul care trebuie plătit, iar apoi să apelăm la o firmă agreată de ENEL, care să vină să facă un deviz de materiale-manoperă pentru lucrări complexe de instalaţii electrice. Asta înseamnă branşament direct de la stâlp la fiecare scară, cu tot cu cutii de legătură, în care să fie montate şi contoarele. Noi trebuie să ne asumăm datoria, iar ei vor veni să ne branşeze”, ne-au declarat locatarii blocului, după ce au discutat cu conducerea ENEL.
În ceea ce-l priveşte pe Ion Pavel, oamenii şi-au manifestat intenţia de a-l acţiona în judecată în vederea recuperării sumelor de bani pe care ei le-au plătit sau care urmează să le plătească din cauza nerespectării obligaţiilor sale. De precizat că Ion Pavel este nimeni altul decât proprietarul terasei-restaurant „Berlin” din Eforie Nord.
Precizările ENEL:
Daniel ALBU
Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
Urmareste-ne pe Google News