Macro Constanţa, o investiţie de 500.000 euro
Macro Constanţa, o investiţie de 500.000 euro
Facebook Twitter Whatsapp Linkedin PinterestBy Patriciu
By Patriciu
S-a deschis în Constanţa magazinul Macro, un nou concept a grupului de magazine Mercadia, deţinut de omul de afaceri Dinu Patriciu. Situat în zona Tic-Tac, Macro Constanţa are o suprafaţă de vânzare de 668 mp şi, pentru deschiderea lui, s-au investit 500.000 de euro, spun reprezentanţii magazinului, fiind cel de-al doilea concept Macro din ţară, inaugurarea primului magazin având loc acum câteva luni la Braşov. "La doar două luni după lansarea Macro, la Braşov, încheiem cu succes al doilea proiect dezvoltat sub acest nou concept. Macro este primul format modern de magazin ce recreează universul gusturilor autentic româneşti. Oferta pe care o punem acum la dispoziţia clienţilor noştri din Constanţa include un sortiment variat de produse proaspete, atât de căutate de fiecare familie - fructe, legume, brânzeturi, carne şi produse din carne proaspete, specialităţi de patiserie etc.", a declarat Roxana Baiaş, director Marketing şi Vânzări Grup Mercadia Holland BV. Noul magazin are o echipă formată din aproximativ 30 de oameni şi va fi deschis de luni până sâmbătă, între orele 8:00 şi 22:00 şi duminica de la 8:00 la 20:00. Grupul Mercadia este prezent în Constanţa şi cu 42 magazine de ultra-proximitate MIC.RO, reţeaua cu cea mai rapidă expansiune de pe piaţa românească de retail, în cadrul cărora lucrează aproximativ 300 de angajaţi.
Mirela PASCAL
Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
Urmareste-ne pe Google News