Magazinele din Constanța continuă să-și inducă în eroare clienții!
Magazinele din Constanța continuă să-și inducă în eroare clienții!
Facebook Twitter Whatsapp Linkedin PinterestMare atenţie în magazinele "de renume" din Constanţa! Fie că este vorba de prețuri care diferă de la raft și până la casă sau de promoții doar de fațadă - tentativele de înşelăciune sau neglijenţa angajaţilor (probabil prea puţini la număr faţă de volumul mare de muncă) sunt evidente. Constănţenii care întâmpină tot mai des astfel de situaţii ne semnalează cazurile.
Spre exemplu, miercuri, 21 august a.c., la magazinul Kaufland din zona cunoscută ca ICIL, un constănțean a constatat preţ diferit pentru legume: unul la raft şi altul la casă! Însă, era vorba de o reducere ce se aplica în baza cardului oferit de magazinul în cauză. Chiar și așa, clientul a spus: ”Nu am văzut că era menționat așa ceva. Cert este că textul cu mențiunea respectivă trebuie să fie cât prețul de mare. Cine se uită la scrisul mic?”
click pe imagini!
Constănţeanul a sesizat cotidianul Replica, precizând că prețul unor legume a fost diferit la casă, faţă de cel expus la raft. Așa cum se poate observa, la raft era 2,99 lei, dar la casă clientul a trebuit să scoată un leu în plus, şi anume 3,99.
Însă, așa cum este precizat și mai sus, reducerea se aplica doar în baza cardului oferit de magazinul în cauză.
Totodată, menționăm că, atunci când clienții se adresează lucrătorilor comerciali în legătură cu diferența prețurilor, aceștia “dau” din umeri declarând că “ne pare rău, a întervenit o problemă”, sau “nu am apucat să facem modificările”.
“Este inadmisibil ce se întâmplă. Sunt mulți alți oameni ca și mine care la sfârșitul zilei, după ce și-au făcut cumpărăturile, își numeră banii rămași monedă cu monedă. Îi anunțăm pe aceștia, iar ei stau nepăsători. Să nu ne mai bage în eroare, pot lăsa prețurile fixate așa cum au fost ele inițial. Nu vrem să fim bătaia lor de joc. Iar dacă a fost vorba de acel card de la magazinul în cauză, să facă textele cum trebuie, cum este precizat și la Protecția Consumatorului: cât prețul! Sau mai mare. Tot inducere în eroare se numește”, a declarat clientul, pentru cotidianul Replica de Constanța.
A.M.
Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
Urmareste-ne pe Google News