REPLICA ONLINE CONSTANTA

17.5° Constanța Joi, 28 Mar. 2024
Anul XX Nr. 6682
17.5° Constanța Joi, 28 Martie 2024 Anul XX Nr. 6682
 

Magazinele din Constanța continuă să-și inducă în eroare clienții!

Magazinele din Constanța continuă să-și inducă în eroare clienții!

Replica API 23 august 2019 | 13:14 549

Mare atenţie în magazinele "de renume" din Constanţa! Fie că este vorba de prețuri care diferă de la raft și până la casă sau de promoții doar de fațadă - tentativele de înşelăciune sau neglijenţa angajaţilor (probabil prea puţini la număr faţă de volumul mare de muncă) sunt evidente. Constănţenii care întâmpină tot mai des astfel de situaţii ne semnalează cazurile.

Spre exemplu, miercuri, 21 august a.c., la magazinul Kaufland din zona cunoscută ca ICIL, un constănțean a constatat preţ diferit pentru legume: unul la raft şi altul la casă! Însă, era vorba de o reducere ce se aplica în baza cardului oferit de magazinul în cauză. Chiar și așa, clientul a spus: ”Nu am văzut că era menționat așa ceva. Cert este că textul cu mențiunea respectivă trebuie să fie cât prețul de mare. Cine se uită la scrisul mic?”

click pe imagini!

Constănţeanul a sesizat cotidianul Replica, precizând că prețul unor legume a fost diferit la casă, faţă de cel expus la raft. Așa cum se poate observa, la raft era 2,99 lei, dar la casă clientul a trebuit să scoată un leu în plus, şi anume 3,99.

Însă, așa cum este precizat și mai sus, reducerea se aplica doar în baza cardului oferit de magazinul în cauză.

Totodată, menționăm că, atunci când clienții se adresează lucrătorilor comerciali în legătură cu diferența prețurilor, aceștia “dau” din umeri declarând că “ne pare rău, a întervenit o problemă”, sau “nu am apucat să facem modificările”.

“Este inadmisibil ce se întâmplă. Sunt mulți alți oameni ca și mine care la sfârșitul zilei, după ce și-au făcut cumpărăturile, își numeră banii rămași monedă cu monedă. Îi anunțăm pe aceștia, iar ei stau nepăsători. Să nu ne mai bage în eroare, pot lăsa prețurile fixate așa cum au fost ele inițial. Nu vrem să fim bătaia lor de joc. Iar dacă a fost vorba de acel card de la magazinul în cauză, să facă textele cum trebuie, cum este precizat și la Protecția Consumatorului: cât prețul! Sau mai mare. Tot inducere în eroare se numește”, a declarat clientul, pentru cotidianul Replica de Constanța.

A.M.

Precizări:
Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
Informațiile din prezentul articol sunt de interes public și sunt obținute din surse publice deschise.

Google New Urmareste-ne pe Google News

Ti-a placut articolul?


COMENTARII

Puteti adauga un comentariu de maxim 1000 caractere
Un singur ardei 0 49
1
0
Sper sa va dea kflnd in judecata si sa sa va inchida de tot. Slugi proaste !
2
0
Replica, ziaristul si articolul sunt de kkt ! Mui3 psd mui3 felix
3
1
Nu blocheaza nimeni ip ul tarane. Nu poti comenta decat o singura data la 24 de ore cu un ip
2
2
nu-mi mai blocati ip-ul cand va fac prosti, ca oricum nu puteti voi bloca cate ip-uri pot avea eu. Mai bine recunoasteti cand sunteti prosti, cereti-va scuze si remediati problema. Adica informati-va inainte de a arunca cacaturi in eter. Mersi!
2
0
sa scrie MARE la intrare : prostii, chirorii, analfabetii, anafabetii functionali, idiotii, sa se abtina in mortii lor sa mai intre in magazine civilizate. Sa cumpere de la tigani din Tomis 3. Acolo scrie clar pe eticheta : pretul de 2.99 se obtine doar cu CARDUL !
2
2
Acolo scrie clar ca pretul este pt card... Cu ce este de vina magazinul daca omul citeste selectiv, ce ii convine?
6
1
Reducerea este valabila daca ai card emis de Kaufland si il scanezi la casa. Doar asa beneficiezi de pretul de 2.99. Daca nu platesti 3.99. Toti dobitocii vb fara sa gandeasca. Apropo: te bag de unde ai iesit Koko cu durutul tau cu tot.
7
1
Eu fac tot timpul cumparaturile cu telefonul in mana. Imediat ce pun un articol in carucior, il adaug in calculatorul de pe telefonul mobil. Cand am de facut multe cumparaturi, prefer sa le fac in 2 transe. Cumpar, mai intai, articolele mari, grele sau voluminoase: baxuri de apa, de sucuri, hartie igienica, Vanish, Dero etc. Le platesc si le duc la masina. Le tin evidenta din scurt. Apoi fac a doua transa de cumparaturi: lactate, carne, mezeluri, dulciuri etc. Daca sesizez la casa anomalii, strig stop joc! Ma doare in cur cine asteapta dupa mine. Pana nu se rezolva neconcordanta, nu ma misc!
8
4
s-a gasit buticarul sa reclame, dar cand altii ii iau banii si nu iti dau bon de casa de ce nu reclama???
1
4
3.99 in loc de 2.99?Dar ce ziceti vin rara neagra de purcari,la raft 33 de lei,la casa 88?Cica era pe alt raft,bla,bla.Le-am dat flit si nu l.am mai cumparat.
4
1
Etichetarea se face de personalul angajat .In system,preturile se introduce deja de la receptive,este un soft pentru asa ceva si doar neglijenta angajatilor de altfel uzati peste sarcinile lor normale le fac. O mai buna organizare facuta de sefii magazinelor ar elimina problemele,adica unii sa se ocupe cu treburi ce include si etichetarile,altii sa fie la nivel de curatenie,carat si altele.In Romania oamenii trebuie sa le faca pe toate si repede,unul sa lucreze macar cat pentru doi pe salariu cam un sfert din al unuia correspondent de afara. Si in alte firme e cam la fel,nu doar in comert.
1
3
Se practica si in alte parti,e o tehnica de marketing ieftina pe care o aplica si alte retele mari de magazine alimentare din Europa!E gandita si e pt cine "musca"din ea
3
2
Adivin e forta!
5
5
Cred ca este mai mult greseala angajatilor care incurca preturile .
2
9
Cum sariti cu gura-n penis toti,poti sa ai card si acelasi lucru il fac in supermarket,ce dracu comentati,sunt manipulanti in magazine,va atacati!!!
3
10

REPLICA

LOTO

6/49
28291833747
5/49
102511321216
joker
2832645102