Maritimo Shopping Center, ofertă generoasă de branduri
Maritimo Shopping Center, ofertă generoasă de branduri
Facebook Twitter Whatsapp Linkedin PinterestConsultanţii vorbesc de Constanţa ca despre un oraş care poate face faţă şi proiectului Maritimo Shopping Center, în condiţiile în care proiectele existente - City Park şi TOM - au rezultate peste media centrelor comerciale din provincie. "În Constanţa, Maritimo va atrage prin dimesiunea lui şi implicit prin oferta foarte generoasă de branduri. City Park va rămâne mall -ul din oraş. Este foarte posibil ca City Park să aibă ceva scăderi ale vânzărilor pe îmbrăcăminte şi încălţăminte, dar traficul să rămână totuşi constant, fiind loc de întâlnire al tinerilor care frecvectează mult cafenele şi restaurantele de aici. TOM va trebui să continue repoziţionarea într-un retail park", spune Roxana Stănciulescu de la Jones Lang LaSalle. Maritimo se va deschide în mod oficial în 28 octombrie. Acesta va cuprinde 130 de magazine şi zone de divertisment. Maritimo va găzdui primele magazine ale C&A şi New Yorker din regiunea Constanţei. Inditex Group şi-a rezervat o suprafaţă totală de vânzare de 4.500 mp pentru cele şase branduri de modă cu care este prezent pe piaţa românească: Zara, Bershka, Pull & Bear, Stradivarius, Oysho, precum şi Massimo Dutti. Maritimo va mai avea şi un hypermarket Auchan de 16.000 mp, aproape 130 de unităţi, un multiplex cu opt săli de cinema şi o parcare cu 2.200 de locuri, conform Zf.ro.
Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
Urmareste-ne pe Google News