REPLICA ONLINE CONSTANTA

13.4° Constanța Joi, 25 Apr. 2024
Anul XX Nr. 6710
13.4° Constanța Joi, 25 Aprilie 2024 Anul XX Nr. 6710
 

Materiale publicitare GRATUITE pentru promovarea turismului, VÂNDUTE cu 3 lei bucata!

Materiale publicitare GRATUITE pentru promovarea turismului, VÂNDUTE cu 3 lei bucata!

Replica API 9 septembrie 2015 | 10:53 309

Câtă nesimţire!

Câtă nesimţire!

150.000 de broşuri au fost realizate în cadrul proiectului Dezvoltarea durabilă şi promovarea turismului, care aveau rolul de a atrage turiştii, ele necesitând a fi distribuite în mod gratuit. Perioada de implementare a proiectului a fost de 12 luni, fiind vorba de 6.03.2012 - 5.03.2013. Însă, potrivit un om de afaceri din Constanţa, iată că aceste broşuri au ajuns să fie vândute, în 2015, cu 3 lei bucata!

„Dezvoltarea durabilă şi promovarea turismului” a fost un proiect finanţat prin Programul Operaţional Regional 2007 – 2013, cu o valoare totală eligibilă de 693.130 lei, din care valoare eligibilă nerambursabilă din FEDR = 589.160,50 lei, valoarea eligibilă nerambursabilă din bugetul naţional = 90.106,90 lei, contribuţia proprie a beneficiarului = 13.862,60 lei. Obiectivul a fost acela de promovare a potenţialului turistic al judeţului Constanţa în vederea consolidării şi dezvoltării turismului intern definit în context regional şi naţional.

Printre obiectivele specifice s-a aflat şi realizarea a 150.000 de broşuri tematice în limba română (3 teme: 50.000 buc./tema) pentru promovarea următoarelor produse turistice specifice judeţului Constanţa: factorii naturali şi de cură specifici judeţului Constanţa - Turism Balnear, enogastronomie - Itinerarii Enogastronomice în judeţul Constanţa şi diversitatea etnică specifică judeţului Constanţa, obiceiuri şi tradiţii - turism cultural.

Beneficiarii direcţi, după cum este specificat pe siteul CJC la secţiunea „proiecte” erau turiştii români care primeau informaţii cu privire la produsele turistice specifice judeţului Constanţa, prin intermediul broşurilor tematice şi Consiliul Judeţean Constanţa şi partenerul său, Asociaţia pentru dezvoltarea şi promovarea Turismului Litoral Delta Dunării. Bineînţeles că s-a organizat şi un eveniment intitulat Şcoala de Vară pentru promovarea produselor turistice specifice judeţului Constanţa în vederea creşterii circulaţiei turistice interne la nivel regional şi naţional, difuzarea unui videoclip pe trei posturi tv naţionale, a fost întocmit şi un raport de activităţi şi rezultate, toate bune şi frumoase.

Însă, iată că la mai bine de doi de la finele implementării proiectului, broşurile respective au intrat pe mâna unor persoane, care le vând cu 3 lei. Cel puţin aşa susţine omul de afaceri din Constanţa, Remus Iuhasz: „3 lei. Atât am fost nevoit să plătesc acum (luni, 7 septembrie - n.r.) unui băiat de aproximativ 30 de ani pe colecţia Itinerarii şi evenimente inedite în Dobrogea, ce ar fi trebuit distribuită gratuit.

Cel puţin aşa scrie pe copertă. L-am întrebat câte poate să îmi mai aducă. Răspuns: 100, 200, 500... oricâte vreau. Ah! Ce aş vrea să ştiu cine îşi bate joc de banii noştri şi de ţara noastră! Şi pe unde stau stivuite materialele care trebuiau să fie distribuite din 2012 până acum!”, a scris acesta pe pagina sa de Facebook.

Liliana CHIRU

Precizări:
Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
Informațiile din prezentul articol sunt de interes public și sunt obținute din surse publice deschise.

Google New Urmareste-ne pe Google News

Ti-a placut articolul?


COMENTARII

Puteti adauga un comentariu de maxim 1000 caractere

REPLICA

LOTO

6/49
471728292640
5/49
9192143025
joker
26141111218