METRO intră pe segmentul agenţiilor de turism
METRO intră pe segmentul agenţiilor de turism
Facebook Twitter Whatsapp Linkedin PinterestUnul dintre cei mai mare retaileri din România, Metro, a început să vândă clienţilor vacanţe în Turcia, la preţuri promoţionale. Sejururile se efectuează în lunile de iarnă, iar preţurile pornesc de la 445 de lei. După cum se prezintă broşurile trimise clienţilor, în această toamnă, METRO s-a asociat cu o agenţie de turism, PremioTravel Holidays, şi vinde vacanţe la preţuri pornind de la 445 de lei, cu transportul şi cazarea inclusă. Potrivit informaţiilor prezentate de retailerul german, sejururile includ biletele de avion, cazarea cu mic dejun la hoteluri de 4 şi 5 stele, excursii şi asistenţă turistică. Deşi, retailerul promovează vacanţele agenţiei în rândul clienţilor săi, acesta menţionează că nu îşi asumă nicio responsabilitate cu privire la condiţiile contractuale ale sejurului. Ce oferte are METRO? Pentru 445 de lei, un turist - client METRO zboară în Antalya şi faceţi câteva excursii în zonă (Pamukkale, Hierapolis). Preţul iniţial era de 3.065 lei. Tariful nu include taxa de rezervare (40 de lei), taxele de aeroport (480 de lei) şi asigurarea (39 de lei), conform capital.ro.
Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
Urmareste-ne pe Google News