Micile magazine nu mai au nici o şansă: retailerii iau cu asalt şi mediul rural
Micile magazine nu mai au nici o şansă: retailerii iau cu asalt şi mediul rural
Facebook Twitter Whatsapp Linkedin PinterestImagine de la demararea construcţiei Lidl in Tuzla
După ce s-au extins în toate marile oraşe, lanţurile de magazine au “coborât” spre oraşele mici şi mijlocii, iar următorul pas sunt comunele din România. În judeţul Constanţa, lanţul de supermarketuri Lidl a pus bătut primul ţăruş al unui nou nou magazin în comuna Tuzla pe data de 8 februarie. Adresa: strada Aviatorilor nr.1. Tot Lidl se află în negocieri şi cu administraţia locală din comuna Cumpăna. Aici însă sunt interesaţi să deschidă un magazin şi cei de la Penny.
Situaţia a fost confirmată de primarul comunei Cumpăna, Mariana Gâju: “Da, este în construcţie. Pe Şoseaua Constanţei şase familii şi-au vândut proprietăţile către Penny. Însă în discuţie suntem şi cu Lidl”. Pe de altă parte însă, reprezentanţii administraţiei locale sunt îngrijoraţi de expansiunea celor doi retailer: în Cumpăna sunt peste 200 de agenţi economici, ceea ce înseamnă că prezenţa coloşilor mai sus menţionaţi va însemna o concurenţă în faţa căreia nu prea sunt şanse de supravieţuire.
R.C.
Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
Urmareste-ne pe Google News