REPLICA ONLINE CONSTANTA

17.4° Constanța Mie., 17 Apr. 2024
Anul XX Nr. 6702
17.4° Constanța Miercuri, 17 Aprilie 2024 Anul XX Nr. 6702
 

"Minunile" litoralului românesc: all inclusive cu mâncare la porţie

"Minunile" litoralului românesc: all inclusive cu mâncare la porţie

Replica API 5 septembrie 2012 | 00:00 147

Reclamaţii

Reclamaţii

Inspectorii OPC detaşaţi pe litoral din ţară au plecat acasă, însă punctele au rămas la datorie pe litoral, echipele de comisari fiind compuse numai din constănţeni. Cum sezonul estival a fost unul bogat din punct de vedere al turiştilor, nici reclamaţiile nu au lipsit din peisaj, din contră, acestea fiind mult mai multe faţă de anul 2011.

Comandamentul Litoral 2012 a fost prelungit până pe data de 15 septembrie. Cum cei 9 comisari detaşaţi au plecat spre casele lor, la datorie au rămas constănţenii. Potrivit lui Dionisie Culeţu, şeful Comisariatului pentru Protecţia Consumatorilor Constanţa, pe fiecare locaţie a mai rămas câte o singură echipă. "Comandamentul Litoral 2012 a fost prelungit până pe 15 septembrie, pentru că este şi noul program de turism", a declarat, pentru "Replica", Dionisie Culeţu. În ceea ce priveşte reclamaţiile din partea consumatorilor, acestea s-au mărit ca număr în lunile iulie şi august anul curent, faţă de aceeaşi perioadă din 2011, cam cu 50%. "Reclamaţiile din aceste două luni ale sezonului estival sunt mai multe faţă de anul trecut. Acum sunt peste 300, în timp ce, în 2011 erau 220. Motivele sunt mai multe, printre care şi faptul că au fost mai mulţi turişti", a mai spus Culeţu. Cele mai multe reclamaţii au sosit atât din sudul litoralului, cât şi din Mamaia, cu privire la condiţiile de cazare, care nu corespundeau cu ofertele iniţiale, sau nu respectau rezervările, nu de puţine ori fiind cazurile când turiştii se trezeau că au ajuns pe litoral şi nu au unde sta, întrucât camerele rezervate erau deja ocupate. Turiştii au fost nemulţumiţi şi de modul în care au fost trataţi de personalul angajat, sau de faptul că nu li se permitea, de cele mai multe ori, să meargă la plajă cu prosopul, fiind obligaţi să închirieze un şezlong. "Am primit şi reclamaţii cu privire la serviciul all inclusive, unde se puneau la dispoziţa turiştilor băuturi carbogazoase numai la doi litri. Oamenii se plângeau că sucurile, apa minerală, îşi pierdeau din calitate", a menţionat Dionisie Culeţu. Tot pe timpul sezonului estival, un grup de turişti străini a rămas cu o impresie foarte proastă despre litoralul nostru, întrucât mesele erau servite sub formă de porţie, deşi erau cazaţi la all inclusive.

Liliana CHIRU

Precizări:
Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
Informațiile din prezentul articol sunt de interes public și sunt obținute din surse publice deschise.

Google New Urmareste-ne pe Google News

Ti-a placut articolul?


COMENTARII

Puteti adauga un comentariu de maxim 1000 caractere

REPLICA

LOTO

6/49
33725484010
5/49
32319203522
joker
22391819369