REPLICA ONLINE CONSTANTA

10.4° Constanța Vin., 19 Apr. 2024
Anul XX Nr. 6704
10.4° Constanța Vineri, 19 Aprilie 2024 Anul XX Nr. 6704
 

Municipalitatea caută serviciu de pază și transport valori! Iată ce sumă de bani alocă

Municipalitatea caută serviciu de pază și transport valori! Iată ce sumă de bani alocă

Replica API 27 martie 2018 | 01:00 388

Primăria Constanța a anunțat că va cumpăra serviciu de pază și transport valori, monitorizare sisteme de alarmare antiefracție și intervenție rapidă, cu agenți înarmați precum și caută să elimine disfuncționalităților echipamentelor tehnice cu schimbare de piese. Astfel, sunt așteptate oferte până la data de 29 martie.

Oferta va fi transmisă, în original, la adresa: Primăria Municipiului Constanța, strada Ștefan Mihăileanu, nr. 10, Biroul Siguranță Bunuri Publice, persoană de contact – d-nul. Mangra Cosmin, tel. 0241488186, email: cosmin.mangra@primaria-constanta.ro. Municipalitatea estimează un cost de 127.414,00 lei fără TVA.

Obligațiile prestatorului cu privire la serviciul de pază şi transport a valorilor cu agenți înarmați sunt:

- să asigure/presteze zilnic, cu excepția zilelor de sâmbătă, duminică și sărbătorilor legale, serviciul de pază a transportului valorilor prin agenți înarmați, în condiții de siguranță a valorilor colectate, folosind mijloace de transport blindate, dotate conform dispozițiilor legale, pentru următoarele locații:

- Sediul Central al Primăriei Municipiului Constanța, bd. Tomis, nr. 51;

- City Park Mall – b-dul Alexandru Lăpușneanu nr. 116 C, etaj 2;

- Casa Căsătoriilor – str. Mihai Eminescu, nr.10;

- Administrație Cimitire – str. Bărăganului, nr. 2-4;

- Parcarea Verde, din zona Spitalului Clinic Județean Constanța, (în momentul când se va achiziționa serviciul de încasare a taxei) sau alt sediu al primăriei dacă va fi cazul. Achizitorul emite ordin de lucru distinct pentru această locație, ulterior achiziției menționate cu perioada solicitată

- suplimentar (ordin de lucru distinct pentru necesitatea transportului valorilor)

- să stabilească traseele de deplasare a vehiculelor, care transportă valori. La stabilirea traseelor se va avea în vedere evitarea drumurilor/străzilor înguste, izolate, sau aglomerate, expuse ambuteiajelor sau blocărilor în traseu. Aceste trasee vor fi stabilite în minimum 3 variante și se va avea în vedere, ca transporturile să se efectueze de fiecare dată pe alt traseu, față de transportul anterior;

- să respecte prevederile legislației în vigoare, în vederea asigurării securității personalului și a valorilor transportate;

- să asigure pe autovehiculele folosite pentru transportul valorilor, minim 2 agenți de securitate înarmați. Fiecare echipaj este compus din casier colector, însoțitor transport valori și conducător auto. Membrii echipajului, cu excepția casierului, sunt înarmați cu arme de foc, în condițiile legii. Însoțitorii transporturilor de valori și conducătorii auto sunt calificați profesional și atestați de inspectoratul de poliție. Șeful echipajului este conducătorul autovehiculului, care va ține legătura cu dispeceratul societății prestatoare și reprezentantul achizitorului, sesizând toate evenimentele, care pot pune în pericol valorile transportate, precum și plecarea, în și din punctele de colectare. Însoțitorii transporturilor de valori și conducătorii auto sunt dotați cu arme de foc, în condițiile legii, cu bastoane de cauciuc sau tip tomfe, spray-uri iritant-lacrimogene, uniforme de serviciu cu însemnele distinctive ale societății de pază, mijloace de protecție individuală (veste antiglonţ etc.) și ecusoane de identificare cu fotografie;

- să instruiască echipajul înainte de plecarea în cursă și să efectueze:

- verificarea existenței documentelor de transport;

- verificarea sumară a stării de sănătate a membrilor echipajului;

- verificarea dotării cu mijloacele de protecție individuală, de autoapărare, intervenție și a funcționării sistemului de monitorizare și comunicație;

- indicarea traseului obligatoriu, pe care trebuie să-l parcurgă dus-întors, a traseelor de rezervă precum și a punctelor de staționare, pentru primirea- predarea valorilor;

- să comunice imediat reprezentantului achizitorului, aspectele negative sesizate, ce pot conduce la diminuarea capacității de apărare, protecție și pază al transportului valorilor;

- să păstreze confidențialitatea față de terți a informațiilor și a oricăror date, pe care le deține, cu privire la operațiunile desfășurate;

- să adapteze traseele de deplasare a vehiculelor de transport, în cazul în care se diminuează numărul sediilor primăriei de unde se încasează valori, în urma unei notificări prealabile din partea beneficiarului;

- în vederea acoperirii riscurilor de pierdere, furt sau distrugerea valorilor transportate, trebuie să dețină poliță de asigurare valabilă, pe întreaga perioadă contractuală (dacă expiră în timpul relației contractuale, polița trebuie reînnoită și prezentată achizitorului), în raport cu valorile transportate;

- să întocmească planul de pază transport valori, în colaborare cu achizitorul, în care se vor stabilii traseele, orele de ridicare şi depunere a valorilor conform Legii nr. 333/2003;

Obligațiile prestatorului cu privire la serviciul monitorizare sisteme antiefracție şi intervenție cu agenți înarmați sunt:

- să dețină minim 3 echipaje de intervenție specializate dotate cu autoturisme care să nu fie mai vechi de 5 ani;

- echipajele de intervenție să fie formate din minim 2 agenți de securitate dotați cu armă de foc și muniție aferentă;

- echipajele trebuie dotate cu arme de foc, în condițiile legii, cu bastoane de cauciuc sau tip tomfe, spray-uri iritant-lacrimogene, uniforme de serviciu cu însemnele distinctive ale societății de pază, mijloace de protecție individuală (veste antiglonț etc.) și ecusoane de identificare cu fotografie;

- să instaleze fără nici un cost dispozitivele necesare conectării sistemelor de alarme existente la dispecerat, în vederea monitorizării (GPRS), pe toată perioada derulării contractului;

- să asigure monitorizarea permanentă și mentenanța periodică a sistemului de securitate antiefracție al obiectivului beneficiarului, prin conectarea GPRS la dispeceratul Prestatorului;

- prin mentenanță periodică se înțelege:

- examinarea aspectului exterior și interior a tuturor componentelor;

- verificarea stării tehnice a tuturor acumulatorilor;

- verificarea individuală a fiecărui detector, buton, etc;

-să asigure intervențiile tehnice pentru eliminarea disfuncționalităților echipamentelor tehnice, fără schimbare de piese;

- este obligatorie consemnarea în jurnalul de service a tuturor intervenţiilor tehnice în sistem, inclusiv de programare, menţionându-se data şi ora apariţiei defectului, data şi ora remedierii, componentele reparate ori înlocuite, persoanele care au executat lucrarea, avizul acestora, semnătura specialistului şi a beneficiarului;

- să monitorizeze permanent și să intervină, în caz de nevoie, următoarele locații:

- sediul din str. Amzacea, nr. 13, care deține 2 sisteme de alarmare antiefracție;

- sediul din b-dul Tomis, nr. 51;

- arhiva din str. Plevnei, nr. 4;

- casierie sediu City Park Mall;

- casierie sediu str. Bărăganului, nr. 2-4;

- arhiva din b-dul 1 Mai;

- sediul din str. M. Eminescu, nr. 20;

- arhiva din str. Gh. Lazăr, nr. 5A;

- alt sediu al primăriei, dacă va fi cazul în urma unui ordin de lucru.

- să intervină prompt în momentul declanșării butonului de panică;

- să dețină minim trei autoturisme pentru echipele de intervenție;

- timpul mediu de intervenție este de 3-7 minute;

- să rețină și să predea organelor de politie, făptuitorii prinși în flagrant și să conserve probele care atestă fapta, luând totodată măsuri pentru limitarea pagubelor și asigurând paza obiectivului, până la sosirea organelor de poliție;

- să despăgubească beneficiarul, în caz de daune materiale provocate în urma nerespectării timpului de intervenție menționat;

- să intervină rapid și în cazul solicitării telefonice a beneficiarului, pentru prevenirea și stoparea unor evenimente, care ar putea produce distrugeri și pagube, sau chiar să afecteze integritatea fizică, ori să pună în pericol viața persoanelor aflate în obiectivele menționate;

- să aibă punct de lucru/sediu permanent în municipiul Constanța;

-să fie pe deplin responsabil pentru prestarea serviciilor. Totodată este răspunzător atât de siguranța tuturor operațiunilor și metodelor de prestare utilizate, cât și de calificarea personalului folosit, pe toata durata contractului;

Obligațiile prestatorului cu privire la asigurarea intervențiilor tehnice în vederea eliminării disfuncționalităților echipamentelor tehnice, cu schimbare de piese, sunt:

- înlocuirea pieselor se va face în baza unui raport întocmit de prestator și aprobat de beneficiar fiind obligatoriu consemnarea în jurnalul de service;

- prestatorul are obligația să se deplaseze în vederea constatării defecțiunii în maxim 2 ore de la sesizarea problemei apărute.

C.C.

Precizări:
Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
Informațiile din prezentul articol sunt de interes public și sunt obținute din surse publice deschise.

Google New Urmareste-ne pe Google News

Ti-a placut articolul?


COMENTARII

Puteti adauga un comentariu de maxim 1000 caractere
Domnilor ori suntem nebuni,ori cineve ne i-a de fraieri! Recomand Municipalitatii sa nu mai caute deoarece are in curtea proprie!Chestia asta poate s-o faca Politia Localaca de aia sunt platiti din bani publici,si au oameni pregatiti !Bani astea ar putea fi folositi in alte scopuri daca nu ar fi alte interese.
1
0
Doar zip are posibilitatea asta ! Sunt cei mai buni in domeniu !
0
3

REPLICA

LOTO

6/49
271241102118
5/49
123724351130
joker
42644172614