Municipiul Constanţa va avea o strategie de dezvoltare şi promovare a turismului. VEZI CÂŢI BANI FACE!
Municipiul Constanţa va avea o strategie de dezvoltare şi promovare a turismului. VEZI CÂŢI BANI FACE!
Facebook Twitter Whatsapp Linkedin PinterestImpresionant
Impresionant
Litoralul românesc reprezintă o parte din țărmul occidental al Mării Negre și se întinde de la granița cu Ucraina până la cea cu Bulgaria. Este cea mai exploatată zonă turistică din România. De-a lungul malului mării se întind 2 municipii, 2 orașe mai mari și alte 2 orașe, mai mici, precum și numeroase stațiuni turistice de vară. Principalele orașe, dar și principala zonă de interes, unde se află majoritatea stațiunilor și a atracțiilor turistice, este județul Constanța. Tocmai din această cauză autoritățile locale au decis să elaboreze o strategie de dezvoltare și promovare a turismului. Astfel, s-a elaborat un plan de achiziție pentru acestă strategie. Prin realizarea acestui serviciu se crează o baza adecvată pentru dezvoltarea turismului într-un mod integrat, echilibrat,şi durabil, astfel încât să aducă beneficii culturale şi socio-economice considerabile zonei şi comunităţilor ei şi să fie în concordanţă cu priorităţile trasate de documentele strategice la nivel european şi naţional. Strategia de dezvoltare şi promovare a turismului cuprinde o parte de analiză şi diagnostic a punctelor ţări şi slabe identificate la nivelul municipiului, coordonarea, planificarea şi necesitatea implementării anumitor proiecte care vor conduce la dezvoltarea durabilă a turismului în zona precum şi de identificare a surselor de finanţare. Licitația va avea loc pe data 18.04.2017, iar valoarea estimată este de 136.000 ron.
Mihaela UNGUREANU
Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
Urmareste-ne pe Google News