Noul Golf VII, care ar trebui să ajute VW să depăşească Toyota
Noul Golf VII, care ar trebui să ajute VW să depăşească Toyota
Facebook Twitter Whatsapp Linkedin PinterestOficialii Volkswagen îşi pun mari speranţe în cea de-a şaptea generaţie a celui mai vândut model al mărcii, Golf. Acesta ar trebui să fie vârful de lance cu care compania germană să depăşească vânzările rivalilor General Motors şi Toyota. Vânzările cumulate ale celor 10 mărci aflate în prezent în portofoliul Volkswagen AG - Audi, Bentley, Bugatti, Lamborghini, MAN, Scania, SEAT, Skoda, Volkswagen şi Volkswagen Vehicule Comerciale - nu au fost până acum suficiente pentru a propulsa compania germană pe primul loc în clasamentul mondial al vânzărilor de maşini. Graţie noului Golf şi liniei de vehicule căruia acesta îi va sluji ca bază nemţii speră să reuşească ceea ce cu mai puţin de 10 ani în urmă era doar o utopie. "Succesul noului Golf este critic pentru expansiunea VW, dar vehiculul va avea de înfruntat un mediu extrem de ostil", consideră Stefan Bratzel, şef al Center of Automotive Management din Koln şi Ferdinand Dudenhoeffer, şeful Centrului de Cercetare Auto de la Universitatea Duisburg-Essen este de părere că "piaţa europeană a modelelor compacte este complet saturată, dar Golf va atrage noi clienţi. Din nefericire, unii chiar de la alte mărci din cadrul grupului", conform capital.ro.
Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
Urmareste-ne pe Google News