REPLICA ONLINE CONSTANTA

20.8° Constanța Vin., 29 Mar. 2024
Anul XX Nr. 6683
20.8° Constanța Vineri, 29 Martie 2024 Anul XX Nr. 6683
 

Noul pod de la Agigea, un proiect conceput prost şi terminat aiurea. Vezi dialogul halucinant între fostul şi actualul şef DRDP Constanţa

Noul pod de la Agigea, un proiect conceput prost şi terminat aiurea. Vezi dialogul halucinant între fostul şi actualul şef DRDP Constanţa

Replica API 14 noiembrie 2014 | 01:54 251

Asfalt în valuri, trotuare nefinalizate şi schele în lucru

Asfalt în valuri, trotuare nefinalizate şi schele în lucru

„Replica” a atras atenţia, în mai multe rânduri, asupra deficienţelor majore ale proiectului noului pod de la Agigea, iar evenimentul major de joi, 13 noiembrie, când toată crema guvernamentală, mai puţin premierul, a participat la testele de rezistenţă a lucrării, ne-a adus confirmarea oficială. În primul rând, atrage atenţia aspectul vălurit al asfaltului, după cum se poate observa în pozele alăturate. Apoi, se văd trotuarele neterminate, cu fire şi cabluri expuse, precum şi schelele din lateral, pe care încă se lucrează, totul oferind impresia lucrului făcut în pripă, de mântuială, româneşte.

Podul pe care premierul Victor Ponta trebuia să-l inaugureze la 31 iulie, promis apoi a fi gata la finele lui octombrie, nu e finalizat nici la mijlocul lui noiembrie şi în mod categoric va putea fi deschis oficial abia prin primăvara anului 2015. Trecem peste faptul că proiectul a fost declarat oficial ca un eşec de fostul director al Administraţiei Porturilor Maritime, Aurelian Andrei Popa, care anunţa refacerea acestuia şi suplimentarea bugetului iniţial cu 8 milioane de euro. Trecem peste aspectul sesizat de „Replica” şi însuşit de constructorul Apolodor şi autorităţi, acela că podul nu are drumuri şi spaţiu de mentenanţă, lucrarea sfârşindu-se brusc, fix în proprietăţile private ce înconjoară construcţia. Putem ignora şi spusele muncitorilor de pe şantierul podului, care susţin că n-au văzut niciodată ca un obiectiv de asemenea mărime să aibă picioare atât de scurte, îngropate doar 3-4 metri în pământ, considerând că ei au altă treabă de făcut pe acolo decât să-şi dea cu părerea. Dar devine foarte greu de trecut cu vederea declaraţia unui profesionst în domeniu, care îi spunea unui alt profesionist, chiar în timp ce guvernanţii lăudau în faţa camerelor opera de artă de peste Canalul Dunăre- Marea Neagră. „Măi, ştii ce? Adevărul e că podul a fost proiectat greşit. E prea îngust, trebuia să-l facem măcar cu vreo 3 benzi pe fiecare parte, dacă tot făceam unul nou. Dar, lasă, că-l avem şi pe celălalt de rezervă”, îi spunea ieri, la ureche, fostul şef DRDP Constanţa, Jean Paul Tucan, actualului şef, Marian Dima, care-l asculta aprobator. Evident, cei doi nu ştiau că spusele lor au putut fi auzite şi de alţii, astfel încât e foarte probabil să nu recunoască nici morţi spovedania lui Tucan. Până la urmă, nu e vina lor şi chiar are dreptate fostul director DRDP, dar ce mai contează, important e ca fiecare guvernare să aibă o pamblică de tăiat.

Cristian ANTON

Precizări:
Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
Informațiile din prezentul articol sunt de interes public și sunt obținute din surse publice deschise.

Google New Urmareste-ne pe Google News

Ti-a placut articolul?


COMENTARII

Puteti adauga un comentariu de maxim 1000 caractere

REPLICA

LOTO

6/49
15331744146
5/49
383120264010
joker
3416910367