O banca din Constanta a somat un mort sa-si achite ratele
O banca din Constanta a somat un mort sa-si achite ratele
Facebook Twitter Whatsapp Linkedin PinterestCulmea recuperarilor!
Culmea recuperarilor!
De la începutul acestui an, chiar înainte de intrarea în vigoare a OUG 50/2010, inspectorii Comisariatului Judeţean pentru Protecţia Consumatorului Constanţa au aplicat un număr de 46 de sancţiuni băncilor în urma reclamaţiilor făcute de către clienţi. "Până la 21 iulie a.c., data de intrare în vigoare a ordonanţei, au fost primite şi soluţionate 90 de reclamaţii. După această dată au fost primite peste 400 de reclamaţii, fiind în lucru peste 272. Per total s-au aplicat amenzi de peste 1.255.000 ron. Toate contestaţiile depuse de către bănci au fost soluţionate în favoarea CJPC", a declarat Dionisie Culeţu, şeful CJPC, pentru "Replica" de Constanţa. Principalele deficienţe constatate în urma tematicii de control au fost încasarea comisionului de risc după intrarea în vigoare a ordonanţei, introducerea de noi comisioane, majorarea comisioanelor existente şi neinformarea consumatorilor. Un caz aparte s-a semnalat la o bancă în care titularul de credit a primit somaţii şi notificări timp de un an după ce a decedat. Mai mult de atât, acesta a fost introdus şi în baza de date a Biroului de Credit.
Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
Urmareste-ne pe Google News