O societate ce asigură servicii de pilotaj maritim a cerut sancțiunea fostului director al Portului Constanța: situaţia este HILARĂ!
O societate ce asigură servicii de pilotaj maritim a cerut sancțiunea fostului director al Portului Constanța: situaţia este HILARĂ!
Facebook Twitter Whatsapp Linkedin PinterestNicolae Tivilichi poate răsufla ușurat! Nu va fi sancționat cu 20% din salariu, așa cum a cerut în instanță o firmă care are ca serviciu pilotaj maritim. Societatea Intermodal Transports SRL a obținut în instanță obligarea companiei la încheierea unui contract cadrul de pilotaj în Portul Constanța. CNAPM a respectat decizia, a încheiat contractul în cauză și, după ce ambele părți au semnat, societatea a mers în instanță solicitând ca Tivilichi să fie sancționat pentru neexecutarea hotărârii pe care, așa cum am specificat mai sus, a executat-o.
Pe 24 martie 2017, SC Intermodal Transports SRL a chemat în instanță CNAPM, dar și pe directorul de atunci, Nicolae Tivilichi, solicitând judecătorilor obligarea companiei la încheierea, în condițiile art. 50 din OG 22/1999a contractulului pentru desfășurarea activității de pilotaj maritim în Portul Constanța în termen de cinci zile de la data rămânerii definitive a hotărârii. Instanța a admis acțiunea, însă decizia a fost contestată la Curtea de Apel. Pe 23 aprilie 2018, magistrații de aici au menținut decizia. CNAPM a perfectat un contract însă, spun reprezentanții societății, altceva decât a impus instanța, adică unul de concesiune. Fapt pentru care au deschis altă acțiune în instanță, solicitând ca Tivilichi să fie sancționat pentru neexecutarea hotărârii o amendă de 20% din salariul minim brut pe economie, iar compania să plătească penalități reclamantului, conform articolului 906 cod procedură civilă. Reprezentanții societății au relatat în instanță că CNAPM nu a încheiat contractul în condițiile art. 50 din OG 22/1999 - republicată și în condițiile Ordinului nr. 1008/2012 emis de Ministrul Transporturilor și infrastructurii, contractul pentru desfășurarea activității de pilotaj maritim în Portul Constanța.
De data aceasta, Tribunalul a respins acțiunea, pe 25 mai 2018. La recurs, Curtea de Apel a casat decizia primei instanțe și a dispus rejudecarea dosarului de către Tribunal, așa că speța a ajuns, din nou, la prima instanță, pe 22 noiembrie 2018. Magistrații au respins, din nou acțiunea, pe 18 ianuarie a.c., iar dosarul a ajuns, în faza de recurs, iarăși la instanța ierarhică. Miercuri, 18 septembrie, Curtea de Apel a finalizat definitiv acest dosar, iar Tivilichi a scăpat de răspundere. ”Am respectat ceea ce era prevăzut în lege. Toată lumea are același tip de contract. După ce l-au semnat, au deschis acțiune în instanță. De ce a mai semnat?!”, a spus Tivilichi, pentru Replica de Constanța.
Mirela PASCAL
Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
Urmareste-ne pe Google News