REPLICA ONLINE CONSTANTA

17.4° Constanța Joi, 25 Apr. 2024
Anul XX Nr. 6710
17.4° Constanța Joi, 25 Aprilie 2024 Anul XX Nr. 6710
 

O turistă din Cluj a reclamat Hotelul Bicaz la toate instituţiile statului

O turistă din Cluj a reclamat Hotelul Bicaz la toate instituţiile statului

Replica API 14 august 2012 | 00:00 274

Răzbunare, după ce a fost "certată" că fiul nu era cuminte:

Răzbunare, după ce a fost "certată" că fiul nu era cuminte:

Am fost trataţi cu dispreţ şi băgaţi în spital de către angajaţii restaurantului Hotelului Bicaz din staţiunea Mamaia! Aşa sună reclamaţia unei turiste din Cluj Napoca, Maria Cioban, care a pus în week-end pe jar reprezentanţii Direcţiei Sanitar Veterinare şi pentru Siguranţa Alimentelor, ai Direcţiei de Sănătate Publică şi pe cei ai Protecţiei Consumatorului din Constanţa. "S-a primit o sesizare de la o turistă din Cluj, la care am dat curs. Turista a reclamat faptul că a mâncat la restauratul unui hotel din staţiunea Mamaia şi apoi, împreună cu alte două persoane, a ajuns la spital. Doi dintre ei au fost diagnosticaţi cu indigestie", a declarat, pentru "Replica", medicul specialist al Direcţiei de Sănătate Publică, Maria Gavrizi. Reprezentanţii unităţii de turism din Mamaia spun, însă, că femeia ar fi vrut să se răzbune pe motiv că i-a fost atrasă atenţia să-şi supravegheze copilaşul de doi ani, care şi-ar fi făcut nevoile direct pe pardoseala din restaurant. "A existat un conflict între turistă şi reprezentanţii restaurantului, iar cei din urmă au trebuit să suporte controalele instituţiilor locale, în atenţia cărora turista a transmis online reclamaţia. Noi suntem obligaţi să răspundem la toate sesizările, iar în urma controlului i-am formulat şi un răspuns. Dânsa reclama că personalul restaurantului ar fi avut faţă de ea un comportament inadecvat, dar şi faptul că a ajuns la spital. Am demarat o anchetă epidemiologică, referitor la toxiinfecţia alimentară, însă nu s-a confirmat sesizarea dânsei", a mai spus inspectorul. Cu alte cuvinte, restaurantul respecta normele igienico-sanitare, iar preparatele furnizate la temperaturi adecvate nu au pus în pericol sănătatea consumatorilor. Mai mult decât atât, femeia a negat că ar fi sesizat autorităţile din Constanţa. "Nu am sesizat pe nimeni. Au fost probleme, dar le-am rezolvat", a spus aceasta atunci când a fost contactată de presă.

Alexandra VASILE

Precizări:
Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
Informațiile din prezentul articol sunt de interes public și sunt obținute din surse publice deschise.

Google New Urmareste-ne pe Google News

Ti-a placut articolul?


COMENTARII

Puteti adauga un comentariu de maxim 1000 caractere

REPLICA

LOTO

6/49
471728292640
5/49
9192143025
joker
26141111218