REPLICA ONLINE CONSTANTA

19° Constanța Joi, 28 Mar. 2024
Anul XX Nr. 6682
19° Constanța Joi, 28 Martie 2024 Anul XX Nr. 6682
 

Omer Susli vorbeşte despre businessul său! „La Praktiker, suntem în permanenţă în căutarea de noi oportunităţi de dezvoltare”

Omer Susli vorbeşte despre businessul său! „La Praktiker, suntem în permanenţă în căutarea de noi oportunităţi de dezvoltare”

Replica API 22 mai 2017 | 00:00 371

S-a redeschis al 8-lea magazin remodelat – cel din Constanţa!

S-a redeschis al 8-lea magazin remodelat – cel din Constanţa!

Omer Susli

Reţeaua de magazine Praktiker România a anunțat recent redeschiderea oficială a celui de-al 8-lea magazin remodelat - magazinul din Constanţa, situat pe Şoseaua Mangaliei, Nr. 211 B. Prin această strategie de business, ce implică modernizarea celor 27 de magazine Praktiker din ţară, reprezentanţii companiei îşi propun să le ofere clienţilor o experienţă îmbunătăţită la cumpărături. Pentru a afla mai multe despre acest nou concept, dar și pentru a afla cum își menține Praktiker angajații am stat la discuții cu Omer Susli, proprietar Praktiker România.

Reporter: Care sunt calităţile, personale şi profesionale, de care are nevoie o persoană pentru a avea succes în cultura organizaţională promovată de compania pe care o conduceţi?

Omer Susli: Praktiker România este o companie care ţine porţile larg deschise persoanelor ce au nevoie de un loc de muncă, indiferent de vârstă, de experienţa în domeniu şi de studii. Important este ca cei care îşi doresc un loc de muncă în cadrul Praktiker România, fie tineri absolvenţi de scoală, fie persoane care doresc să obţină un venit suplimentar sau să se reorienteze profesional, să manifeste o atitudine pozitivă faţă de muncă, acesta fiind un criteriu important în obţinerea performanţei, indiferent de postul ocupat. Desigur, sunt importante şi competenţele tehnice, însă, tinând cont de faptul că acestea pot fi însuşite prin programe interne de dezvoltare profesională a noilor angajaţi, în cadrul interviurilor de recrutare şi selecţie suntem atraşi de candidaţii proactivi, implicati, orientaţi către client, flexibili, dinamici şi care îşi doresc dezvoltarea carierei profesionale.

Rep.: Care este politica firmei în legătură cu educaţia şi dezvoltarea, inclusiv plata unor credite pentru studii?

Omer Susli: Politica Praktiker România privind educaţia şi dezvoltarea profesională a angajaţilor este orientată, în principal, spre programe interne de dezvoltare profesională prin instruirea angajaţilor la locul de muncă şi către promovarea din interior prin programele de internship managerial. Totodată, compania se implică activ în procesul de calificare a angajaţilor la locul de muncă şi suportă costurilor unor cursuri de calificare şi certificare/autorizare (stivuitorist, specialist în protecţia muncii, responsabil de mediu etc).

Rep.: Cum îşi menţine compania angajaţii motivaţi, entuziasmaţi şi creativi?

Omer Susli: Praktiker România îşi menţine angajaţii motivaţi, entuziasmaţi şi creativi prin şedinţe de brainstorming şi implicarea lor în diverse proiecte. Politica de remunerare a companiei include atât partea de remuneraţie fixă, cât şi variabilă, respectiv prime de proiect, programe competiţionale, politici de incentivare, vacanţe plătite angajaţilor cu performanţe superioare şi familiilor acestora. În plus, compania organizează activităţi de teambuilding şi diverse petreceri corporate.

Rep.: De ce ați luat decizia de a remodela magazinele? De unde a venit această idee?

Omer Susli: Acest amplu proces de modernizare a magazinelor Praktiker din România se înscrie în strategia de business a companiei. Ne-am dorit ca, prin optimizarea spațiilor noastre comerciale, să le oferim clienţilor o experienţă îmbunătăţită la cumpărături. Iar feedback-urile pozitive au venit încă de la primul magazin remodelat şi redeschis anul trecut – magazinul Vitan din Bucureşti – fiind valabile în cazul tuturor magazinelor incluse până acum în acest program. Am resimţit o majorare a vânzărilor cu 40% până la 60% pentru fiecare magazin modernizat redeschis, iar acest lucru ne certifică faptul că strategia pe care am ales să o urmăm este una de succes, favorabilă atât clienţilor Praktiker România, prin facilitarea procesului de cumpărare, cât şi nouă, la nivel de business.

Rep.: Explicați puțin noul concept! Considerați că cetățenii de la malul mării sunt mai încântați? Le este mai ușor să găsescă produsele?

Omer Susli: Noul concept de magazin le oferă cumpărătorilor Praktiker un acces mai uşor la produsele şi serviciile noastre, la informaţii detaliate şi de specialitate. Procesul de modernizare a magazinelor Praktiker a avut în vedere cinci obiective principale, cu impact direct şi pozitiv asupra clienților şi a experienţei lor de cumpărare: Introducerea unor game noi de produse, potrivite cu aşteptările clienţilor din toate categoriile: entry, middle sau high.

În cazul magazinelor remodelate, sortimentele de produse au fost regândite pentru a le oferi clienţilor mai multe variante pe fiecare categorie de preţ. Noul portofoliu de produse se adresează atât profesioniştilor, cât şi amatorilor. Un concept nou de semnalistică: afişele de orientare în magazin, punctele de informare, afişele ambientale, preţurile produselor şi semnalizarea promoţiilor. Toate acestea sunt acum marcate foarte clar, uniform, într-o modalitate care să faciliteze întregul proces de vizitare a magazinului şi de cumpărare.

O nouă strategie de merchandising, care să fluidizeze procesul de alegere şi achiziţie. Este vorba despre o nouă aranjare a produselor la raft conform unor norme, reguli şi logici de cumpărare care să transforme procesul de achiziţie într-unul mult mai facil pentru cei care trec pragul magazinelor Praktiker modernizate.

Informaţii locale de vânzare pentru produsele care necesită detalii suplimentare la achiziţie, prin intermediul fişei tehnice a fiecărui produs, respectiv a panourilor superioare care se află în topul rafturilor şi care conţin specificaţii tehnice clare, sfaturi şi modalităţile de utilizare a produselor, inclusiv recomandarea Praktiker pentru profesionişti şi amatori. Îmbunătăţirea zonele expo la Mobilier, la Săli de baie, la Decoraţiuni, pentru a oferi clienţilor o sursă de inspiraţie şi idei de amenajare pentru propriile locuinţe.

Rep.: Intenționați să deschideți un nou magazin Praktiker la Constanța în viitorul apropiat?

Omer Susli: La Praktiker România, suntem în permanenţă în căutarea de noi oportunităţi de dezvoltare prin intermediul departamentului nostru de expansiune. Pe parcursul acestui an, avem în vedere şi posibilitatea deschiderii unor unităţi în ţară, dar deocamdată nu avem veşti concrete în această direcție.

Mihaela UNGUREANU

Precizări:
Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
Informațiile din prezentul articol sunt de interes public și sunt obținute din surse publice deschise.

Google New Urmareste-ne pe Google News

Ti-a placut articolul?


COMENTARII

Puteti adauga un comentariu de maxim 1000 caractere

REPLICA

LOTO

6/49
28291833747
5/49
102511321216
joker
2832645102