Pe angajații magazinului LEGO din City Park... nu-i dă inteligența afară din Mall!
Pe angajații magazinului LEGO din City Park... nu-i dă inteligența afară din Mall!
Facebook Twitter Whatsapp Linkedin PinterestMagazinul LEGO din City Mall este poate unul dintre cele mai vizitate magazine de jucării, în ciuda prețurilor piperate. Însă, lucrurile nu sunt tocmai roz și în ceea ce privește politica de retur a produselor achiziționate. Un client fidel al magazinului a cumpărat, pentru fiul său, un LEGO în valoare de 700 de lei. Deoarece cutia a fost puțin ruptă în partea laterală, fiind ulterior lipită de client, returul nu s-a putut face sub nicio formă.
Angajate arogante, adoptând un ton superior și șefă de magazin care se baricadează în birou
Clientul T.B. a rămas cu un gust amar după ultima vizită în magazinul LEGO, din pricina atitudinii angajaților. Totul a început de la o surpriză pentru aniversarea fiului său. A cumpărat un LEGO în valoare de 700 de lei, nefiind singurul produs de acest tip achiziționat din magazin. Copilul a primit bucuros cadoul, și din entuziasm, a rupt puțin cutia în partea laterală în momentul în care deschis-o.
Apoi, a realizat că mai avea acest joc. T.B. a pus totul la loc în cutia pe care a și lipit-o ulterior, iar apoi s-a reîntors în magazin cu bonul fiscal și cadoul achiziționat. Însă, de această dată, clientul nu a mai avut parte de aceeași amabilitate din partea angajatelor, acestea adresându-i-se pe un ton sarcastic, batjocoritor și chiar superior, deși clientul și-a păstrat calmul, amabilitatea. El a susținut că nu dorește banii înapoi, ci doar să schimbe produsul, achitând chiar și paguba produsă cutiei.
Politica de retur, tăinuită
Contactați de reporterii Replica, angajații magazinului au spus că politica de retur este listată și în magazin, dar și pe site. După lungi căutări, am scos-o la lumină de pe un site despre LEGO, dar nicidecum de pe site-ul oficial al francizei. Dar oare ce se întâmpla dacă în cutie lipseau piese sau erau defecte? Avea clientul parte de aceeași atitudine care lasă de dorit din partea angajatelor magazinului?
În urma evenimentului din magazin, clientul s-a îndreptat direct către OPC
Clientul nedumerit s-a îndreptat direct către Oficiul pentru Protecția Consumatorului. Acolo, a prezentat evenimentul exact cum s-a petrecut. Redăm o parte din declarația acestuia: „ În primul rând, doamna vânzătoare, în loc să caute și/sau să ofere o soluție argumentată cu proceduri specifice de gestionare a unor astfel de situații, mi-a vorbit pe un ton autoritar, agresiv, sarcastic, fără să ia în calcul datele existente ale situației și să aducă o justificare clară și onestă a dreptului meu de cumpărător de bună credință. Singurul răspuns al doamnei vânzătoare fost că pe acest produs nu se pot recupera banii plătiți, dar fără un feed-back asertiv, manifestând irascibilitate chiar și prin limbajul paraverbal, prin lipsa empatiei considerându-se atacată dacă solicitam informații, fără a menține respectul în situații dificile.”
Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
Urmareste-ne pe Google News