Pe vânzătoarele de la magazinul Aliss din City Park Mall le deranjează clienţii: au treabă pe Facebook şi pe whatsapp!
Pe vânzătoarele de la magazinul Aliss din City Park Mall le deranjează clienţii: au treabă pe Facebook şi pe whatsapp!
Facebook Twitter Whatsapp Linkedin PinterestMagazinele din mall sunt un soi de loc de "pelerinaj", plimbat printre rafturi şi tras de haine, urmat de plecarea cu mâna goală. Situaţia este, într-o bună măsură, încurajată şi de atitudinea anumitor vânzătoare.
E plictiseală mare pe feţele lor, clienţii sunt nişte "ăia" care n-au decât să se zgâiască printre paltoane, geci şi pantaloni! Ba, din când în când, vânzătoarele tresar, li se crispează feţele sau zâmbesc. Nu, mimica nu are nici o legătură cu vreun client rătăcit care chiar vrea să cumpere ceva şi doreşte să fie ajutat! Pur şi simplu, vânzătoarele butonează telefoanele, pe Facebook şi whatsapp. Norocul lor este că la uşi au fost montaţi senzori care le avertizează dacă cineva iese cu vreun produs fără să îl plătească sau că există oameni de la pază, în general persoane în vârstă care n-au ca principală preocupare telefonul. Dar nici nu dau "bună ziua", la fel cum nici vânzătoarele din multe magazine ale City Park Mall din Constanţa nu o mai fac. Pentru că... asta e generaţia dependentă de telefoane, care nu dă doi bani pe reguli de bun simţ. Codul bunelor maniere e învechit, iar patronii magazinelor - depăşiţi de situaţie.
Cazul concret a fost oferit, marţi, de vânzătoarele de la magazinul de pantofi Aliss, care n-au catadicist nici să spună "bună ziua", nici să ridice ochii din telefoane atunci când clienţii le-au călcat pragul. De ce să o facă? Mai degrabă, au părut deranjate de apariţia "intruşilor"!
R.C.
Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
Urmareste-ne pe Google News