REPLICA ONLINE CONSTANTA

13.4° Constanța Joi, 25 Apr. 2024
Anul XX Nr. 6710
13.4° Constanța Joi, 25 Aprilie 2024 Anul XX Nr. 6710
 

PERICOLELE din gara Constanţa: de la pasajul subteran, la trecerile pietonale amplasate HAOTIC

PERICOLELE din gara Constanţa: de la pasajul subteran, la trecerile pietonale amplasate HAOTIC

Replica API 21 ianuarie 2020 | 00:00 468

Muncitorii, prezenți și nu prea

Muncitorii, prezenți și nu prea

De-a lungul timpului, gara Constanţa nu a reprezentat pentru locuitorii oraşului un lucru de care să fie mândri, atât din cauza degradării continue şi a mizeriei si gunoaielor prezente peste tot, dar şi din cauza lipsei siguranţei cetăţenilor, astfel că anunţul că sucursala regională CF Constanţa a demarat programul de reparaţii la tunelul pietonal şi la liniile 1,2,3 şi 4 a fost cât se poate de oportun.

Lucrările au început în noiembrie 2019, termenul de finalizare al acestora fiind al doilea semestru din 2020. Cu toate că perioada de finalizare a proiectului este destul de mică, se pare că muncitorii nu ţin cont de asta, pe “şantier”fiind prezenţi doar doi dintre ei, cu foarte mare chef de muncă. În privinţa lucrărilor la pasajul subteran, nu se ştie stadiul acestora, nefiind permis accesul. Principalul impediment reclamat de constăţeni este trecerea pietonală amplasată la capătul liniei 1,din cauza închiderii complete a pasajului subteran pe perioada reabilitării. Gara Constanţa este una destul de aglomerată, zeci de trenuri tranzitând-o zilnic, astfel că o trecere de doar 2 metri lăţime poate reprezenta un potenţial pericol pentru toţi călătorii. ”Întrucât am copiii în București, sunt nevoită să ajung în gară de câteva ori pe lună. Pot spune că, de fiecare dată, mă rog ca trenul să sosească la linia 1. De ce? Pentru că îmi este teamă să traversez, îmi este frică pentru viața mea”, a declarat, pentru Replica, o femeie care se afla în gara din Constanța.

O altă problemă invocată de călători este distanţa foarte mică a trenurilor faţă de această trecere, orice manevră greşită putând duce la o tragedie, astfel că persoanele mai în vârstă sau cele cu dificultate la mers evită să folosească această trecere.

Virgil STOIAN

Precizări:
Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
Informațiile din prezentul articol sunt de interes public și sunt obținute din surse publice deschise.

Google New Urmareste-ne pe Google News

Ti-a placut articolul?


COMENTARII

Puteti adauga un comentariu de maxim 1000 caractere
Despre taximetristii din gara nu povestiti. Adevarat pericol public. Vad ca de ani de zile nu rezolva nimeni aceasta problema.Inca un pic si iti pun pistolul la timpla.piraterie la greu.
3
0
Sefa de gara a primit functia asta mostenire de la taicasu. Niste oameni complet inutili si incapabili sa administreze Gara Constanta. Trebuie sa ajunga cate un ministru in gara sa poata sterge si ea geamurile sau sa schimbe becurile. Pute la casa de bilete a canalizare, inclusiv la ei in birouri, pt ca in gara aia sunt birourile pline, dar de muncit fizic, numai 2 femei bolnave dau cu matura, atat. Functionari inutili
8
0

REPLICA

LOTO

6/49
471728292640
5/49
9192143025
joker
26141111218