REPLICA ONLINE CONSTANTA

11.4° Constanța Vin., 29 Mar. 2024
Anul XX Nr. 6683
11.4° Constanța Vineri, 29 Martie 2024 Anul XX Nr. 6683
 

Petrecerea groazei! Clienţii unui restaurant din Constanţa au avut parte de un „meniu special”, servit în farfurii nespălate

Petrecerea groazei! Clienţii unui restaurant din Constanţa au avut parte de un „meniu special”, servit în farfurii nespălate

Replica API 19 ianuarie 2015 | 23:14 260

A plouat cu reclamaţii: „Chelner, este o muscă în ciorbă…”

A plouat cu reclamaţii: „Chelner, este o muscă în ciorbă…”

Zeci de petrecăreţi au stat în frig în noaptea de Revelion, iar povestea lor a devenit publică abia acum! Mai mulţi români, care de sărbători au mers în vacanţă sau doar într-un local pentru o seară, au înroşit telefoanele Autorităţii Naţionale pentru Protecţia Consumatorilor (ANPC), pentru a reclama frigul din camere, condiţiile precare de igienă şi calitatea mâncării.

Astfel, ANPC a înregistrat, la sfârşitul lui 2014 şi începutul acestui an, 33 de sesizări privind petrecerea sărbătorilor de iarnă, unele dintre ele nefiind încă soluţionate. Masa de Revelion a însemnat frig, farfurii nespălate şi whiskey terminat înainte de miezul nopţii pentru clienţii unui restaurant din Constanţa. Potrivit reclamaţiei, temperatura în restaurant era de 12 -15 grade C, iar plângerile clienţilor privind frigul ar fi fost ignorate. În plus, se mai arată în sesizare, aperitivul a fost foarte sărac şi servit în farfurii nespălate, paharele şi tacâmurile au fost insuficiente, iar la la ora 22.00 consumatorii au fost anunţati că nu mai este whiskey, deşi băutura era inclusă în oferta free bar a restaurantului. Un alt petent, care achitase masa de Revelion în avans la un local din Braşov, a fost anunţat că rezervarea respectivă a fost acordată altor clienţi.

Petrecăreţi nevoiţi să doarmă în lenjerii rupte, iar la masă au găsit tacâmuri ruginite

Tot în perioada sărbătorilor, clientul unui restaurant din Azuga a reclamat prezenţa unei insecte în ciorba care i-a fost adusă şi un comportament arogant al bucătarului unităţii. Mai multe sesizări au fost înregistrate la Oaşa, în Alba, şi la Craiova, din cauza frigului din camere, dar şi lipsa apei calde la Căciulata, din cauza îngheţării unei conducte. Condiţii de cazare necorespunzătoare sau sub valoarea plătită au fost reclamate şi la Sinaia, Sibiu, Păltiniş şi Azuga, în ultimul caz fiind semnalate igrasie şi instalaţia sanitară şi cea electrică defecte, în timp ce la Buşteni un consumator a reclamat că lenjeria de pat era ruptă iar la masă au fost puse tacâmuri ruginite.

Alexandra VASILE

Precizări:
Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
Informațiile din prezentul articol sunt de interes public și sunt obținute din surse publice deschise.

Google New Urmareste-ne pe Google News

Ti-a placut articolul?


COMENTARII

Puteti adauga un comentariu de maxim 1000 caractere

REPLICA

LOTO

6/49
15331744146
5/49
383120264010
joker
3416910367