REPLICA ONLINE CONSTANTA

6.4° Constanța Vin., 19 Apr. 2024
Anul XX Nr. 6704
6.4° Constanța Vineri, 19 Aprilie 2024 Anul XX Nr. 6704
 

Petrecerea „groazei” la un restaurant din Mamaia s-a transformat în telenovelă cu plângeri penale

Petrecerea „groazei” la un restaurant din Mamaia s-a transformat în telenovelă cu plângeri penale

Replica API 21 ianuarie 2015 | 10:27 491

Scandal la „Marea Neagră”

Scandal la „Marea Neagră”

Tragi-comedie! Clienţii restaurantului din Mamaia care au reclamat, în primele zile ale anului, la OJPC (Comisariatul Judeţean Pentru Protecţia Consumatorilor) frigul din salon, condiţiile precare de igienă şi calitatea mâncării, au ajuns la o înţelegere cu patronii localului, asta după ce s-au certat ca la uşa cortului chiar în noaptea de Revelion şi şi-au adus ameninţări reciproce. Petrecăreţii nemulţumiţi şi-au retras reclamaţia formulată la instituţia abilitată să ia măsuri în astfel de situaţii, iar proprietarii unităţii, soţii Mihaela şi Petre Neacşu, care au formulat plângere penală pe numele musafirilor, la Poliţie, şi-au retras acţiunea. Oamenii şi-au primit banii înapoi şi toată lumea, la final, a fost mulţumită.

Mihaela şi Petre Neacşu

ANPC a înregistrat, la sfârşitul lui 2014 şi începutul acestui an, 33 de sesizări privind petrecerea sărbătorilor de iarnă, unele dintre ele nefiind încă soluţionate. Masa de Revelion, pentru un grup de petrecăreţi din Constanţa şi Bucureşti, a însemnat frig, meniuri sărace şi reclamaţii la adresa localului în care au petrecut, respectiv Marea Neagră, din staţiunea Mamaia. Oamenii au făcut reclamaţia la Protecţia Consumatorului Constanţa, nemulţumiţi şi de faptul că proprietarul localului nu au vrut să le restituie suma de bani plătită, mai ales că oamenii au părăsit incinta cu puţin după miezul nopţii. Nemulţumirile vin de ambele părţi. Iniţial, rezervarea în local pentru noaptea de Revelion a fost făcută pe numele a şase persoane. Ulterior, acestui grup i s-a mai alăturat un altul. Cel din urmă a solicitat o anume masă, însă reprezentanţii restaurantului le-ar fi spus că masa nu este poziţionată bine, aflându-se la geam şi că este frig în zona respectivă. Cu toate acestea, ei au insistat, iar gazda le-a făcut pe plac. Ulterior, oamenii s-au plâns de faptul că ospătarii nu le lasă sticla de whiskey pe masă şi că sunt nevoiţi să strige după ei ori de câte opri doresc să servească respectiva băutură. Reprezentanţii unităţii s-ar fi săturat, la un moment dat, de „fiţele” musafirilor şi le-ar fi răspuns agresiv, moment în care clienţii şi-au arătat, din nou, nemulţumirea, iscându-se un adevărat conflict, care s-a soldat cu solicitarea intervenţiei paznicilor, însă nu înainte ca cele două grupuri să ceară restituirea banilor achitaţi, puţin peste 200 de lei. Reprezentanţii localului le-au explicat că pot restitui doar ceea ce nu au consumat, însă nu a fost suficient pentru clienţi aşa că, pe 2 ianuarie, oamenii au reclamat toate nemulţumirile. Potrivit unor surse, patronii restaurantului le-au făcut tinerilor plângere la poliţie pentru purtarea lor. Numai că, în urmă cu câteva zile, conflictul a atins punctul culminant. Cele două părţi şi-au dat mâna, clienţii au renunţat la reclamaţia formulată la OJPC, după ce şi-au primit banii înapoi, iar proprietarii restaurantului, şi-au retras plângerea formulată la poliţie.

Mirela Sorina PASCAL

Precizări:
Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
Informațiile din prezentul articol sunt de interes public și sunt obținute din surse publice deschise.

Google New Urmareste-ne pe Google News

Ti-a placut articolul?


COMENTARII

Puteti adauga un comentariu de maxim 1000 caractere

REPLICA

LOTO

6/49
271241102118
5/49
123724351130
joker
42644172614