REPLICA ONLINE CONSTANTA

11.3° Constanța Joi, 18 Apr. 2024
Anul XX Nr. 6703
11.3° Constanța Joi, 18 Aprilie 2024 Anul XX Nr. 6703
 

Ploaia a pus stăpânire pe judeţul Constanţa

Ploaia a pus stăpânire pe judeţul Constanţa

Replica API 1 octombrie 2013 | 00:00 118

De aseară de la ora 22.00 şi până astazi, la ora 08.00, la dispeceratul RAJA s-au primit 9 reclamaţii vizând sistemul de canalizare stradal, din zonele CET - Albatros şi Aurel Vlaicu; Centrală - Al. Lăpuşneanu; Inel II - Soveja; Faleză Nord - Viceamiral Murgescu şi zona Industrială. În localitatea Ovidiu, s-au primit sesizări de pe străzile Viorelelor, Tineretului, Nicolae Iorga şi Revoluţiei. Echipele de intervenţie au răspuns la toate aceste solicitări şi toate au fost rezolvate. În ceea ce priveşte sistemul de alimentare cu apă, s-au înregistrat probleme în asigurarea acestui serviciu din cauza lipsei de energie. Fără curent electric, staţiile de pompare, dar şi sursele nu pot funcţiona, motiv pentru care abonaţii deserviţi de acestea sunt lipsiţi de apă potabilă. În jurul orei 02.00, a rămas fără energie staţia de pompare Cota 20 Ovidiu, motiv pentru care abonaţii din localitatea Oituz şi zona de la intrarea în Mihail Kogălniceanu (Aeroportul Internaţional, fermele şi unităţile militare) au rămas fără apă. Reprezentanţii Enel au dat asigurări că vor remedia avaria la liniile de alimentare cu tensiune în cursul zilei de astăzi, până la ora 12.00. i abonaţii din localitatea Albeşti au suferit de lipsa apei potabile în această noapte, în intervalul 04,30 - 06,30, din cauza unei avarii Enel.

"Asigurăm toţi abonaţii societăţii că RAJA Constanţa va depune toate eforturile pentru asigurarea serviciilor de alimentare cu apă la parametrii optimi. Singurele probleme care pot apărea în funcţionarea sistemului de distribuţie apă sunt cele legate de lipsa energiei electrice (cabluri şi fire de înaltă tensiune smulse de vânt). În aceste condiţii, rugăm toţi abonaţii să dea dovadă de înţelegere, pentru că RAJA Constanţa va face tot ce este necesar pentru reluarea alimentării cu apă imediat ce sunt rezolvate problemele apărute în furnizarea energiei. Totodată, facem un apel către toţi abonaţii care înregistrează probleme la sistemele de alimentare cu apă potabilă şi canalizare, pentru remedierea acestor situaţii într-un timp cât mai scurt, să sesizeze toate avariile apărute la dispeceratul societăţii, la numărul de telefon: 0241.66.44.44", susţin reprezentanţii RAJA.

Precizări:
Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
Informațiile din prezentul articol sunt de interes public și sunt obținute din surse publice deschise.

Google New Urmareste-ne pe Google News

Ti-a placut articolul?


COMENTARII

Puteti adauga un comentariu de maxim 1000 caractere

REPLICA

LOTO

6/49
33725484010
5/49
32319203522
joker
22391819369