REPLICA ONLINE CONSTANTA

13° Constanța Mie., 24 Apr. 2024
Anul XX Nr. 6709
13° Constanța Miercuri, 24 Aprilie 2024 Anul XX Nr. 6709
 

PODUL AGIGEA, ÎNCHIS FĂRĂ ORDIN AL MINISTRULUI TRANSPORTURILOR!

PODUL AGIGEA, ÎNCHIS FĂRĂ ORDIN AL MINISTRULUI TRANSPORTURILOR!

Replica API 15 septembrie 2016 | 00:45 370

N-o fi fost nevoie, o fi ilegal ce a făcut CNADNR?!?

N-o fi fost nevoie, o fi ilegal ce a făcut CNADNR?!?

Şoferii şi navetiştii care au dat piept situaţiei de la Podul Agigea sunt profund nemulţumiţi. Începând cu data de 12 septembrie, podul a fost închis total circulaţiei. Compania Naţională de Autostrăzi, Drumuri Naţionale şi Poduri din România (CNADNR) a explicat că este necesară măsura aşa încât să fie reluate lucrările la pod, să fie executate rapid şi în siguranţă. tot „balamucul” va dura 3 luni de zile, iar în acest răstimp şoferii au la dispoziţie podul nou de la Agigea. Oamenii sunt însă nemulţumiţi, spunând că se circulă greu pe această deviaţie.

În ciuda apelului CNADNR la calm şi înţelegere, şi oricât de receptivi am fi la explicaţiile reprezentanţilor companiei, nu putem să nu ne întrebăm două chestiuni: 1. de ce la data de 12 septembrie nu era NIMENI la pod din partea constructorului, iar abia ]n data de 14 septembrie a apărut UN SINGUR muncitor?; 2. de ce nu există un ordin de ministru privind restricţia de circulaţie impusă pe pod? Referitor la prima chestiune, şoferii constănţeni au dat verdictul: „E bătaie de joc! Se repară la Sfântul Aşteaptă!”. Sau, am putea crede noi, cu indulgenţă: se organizează momentan şantierul, urmând ca podul să „duduie” de reprezentanţi ai firmei care a primit bănuţi să îl reabiliteze! Urmărim îndeaproape... zi de zi şi vom relata! În ceea ce priveşte a doua chestiune, în data de 13 septembrie, reporterii cotidianului „Replica” de Constanţa au luat legătura cu reprezentanţii CNADNR, pentru a afla de ce nu există un ordin de ministru şi dacă nu cumva a fost ILEGALĂ închiderea podului fără un astfel de ordin. Facem menţiunea că în Monitorul Oficial, pentru anul 2016, nu am descoperit ca fiind publicat un astfel de ordin. Am găsit în schimb din anii anteriori (CLICK PE IMAGINI!), când au fost emise ordine de restricţie pe două benzi etc. Drept răspuns, reprezentanţii CNADNR s-au arătat... stupefiaţi, după care ne-au solicitat să le acordăm un scurt răgaz, să se informeze. După un anumit timp, ni s-a explicat că nu este necesar un ordin de ministru, că este suficientă decizia companiei, în baza avizului de la Poliţia Rutieră.

Mai mult, reprezentanţii CNADNR au încercat să ne convingă că „baza” este documentul de la Poliţie. Ulterior, au înţeles că „nu merge aşa”. Au continuat explicând că un ordin al ministrului Transporturilor nu e obligatoriu, că el doar „întărea” decizia CNADNR în colaborare cu Poliţia. În aceste condiţii, „Replica” a cerut ca acest răspuns să fie transmis oficial de către CNADNR redacţiei, cu antet şi semnătură de la companie. A urmat promisiunea că va veni această „clarificare”. După care, ni s-a transmis că vom avea răspunsul oficial în data de 14 septembrie, dis-de-dimineaţă. Nu a venit, iar reprezentanţii companiei au cerut încă un răgaz până după-amiaza, când, din nou..., nici un răspuns!

Alexandra ANTON, Diana NEAŢĂ

Precizări:
Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
Informațiile din prezentul articol sunt de interes public și sunt obținute din surse publice deschise.

Google New Urmareste-ne pe Google News

Ti-a placut articolul?


COMENTARII

Puteti adauga un comentariu de maxim 1000 caractere

REPLICA

LOTO

6/49
471728292640
5/49
9192143025
joker
26141111218