Primăria caută diriginte de şantier pentru reabilitarea Podului de la Butelii
Primăria caută diriginte de şantier pentru reabilitarea Podului de la Butelii
Facebook Twitter Whatsapp Linkedin PinterestDouă servicii aferente proiectului, în achiziţie. Când încep lucrările, SE ÎNCHIDE!
Două servicii aferente proiectului, în achiziţie. Când încep lucrările, SE ÎNCHIDE!
În câteva luni va începe reabilitarea Podului de la Butelii! Primăria Muncipiului Constanţa a eliberat, în data de 22 februarie a.c., autorizaţia de construcţie, pentru efectuarea de „reparaţii capitale şi modernizarea Pasajului Cumpenei”, situat pe bulevardul Aurel Vlaicu, fără număr, zona I.C Brătianu. Ulterior, a fost demarată licitaţia pentru atribuirea contractului de reparaţii a Pasajului Cumpenei, administraţia finalizând, recent, procedura de selecţie a constructorului, în urma unei licitaţii electronice la care au participat doi ofertanţi: Mobitom S.A.- Siebol S.R.L. (subcontractant Autoprima Serv SRL), respectiv Daf Trans 2000 SRL - Electrobol Construct SRL (subcontractant Luca Prest SRL). Acum, primăria locală se află la procedura de semnare a contractului. Între timp, a fost demarată acţiunea privind achiziţia a două servicii ce fac parte din acest proiect, şi anume Serviciul de asistenţă tehnică şi Serviciul de dirigenţie de şantier. Anunţul a fost postat vineri, 5 august a.c., pe site-ul Primăriei Constanţa.
Cu privire la proiectul „Reparaţii capitale şi modernizarea pasajului Cumpenei, Primăria Constanţa a demarat procedura de achziţionare a Serviciului de asistenţă tehnică din partea proiectantului aferent obiectivul de investiţii. Care sunt obligaţiile prestatorului? Emiterea de soluţii tehnice, precizări sau clarificări legate de aplicarea proiectului în concordanţă cu situaţia din teren, participarea reprezentantului serviciului de asistenţă tehnică la fazele determinante stabilite prin programul de control, emiterea de dispoziţii de şantier, elaborarea de schiţe, modificarea planşelor, după caz, conform legislaţiei în vigoare etc.
Durata serviciului de asistenţă tehnică e de 12 luni de la emiterea ordinului de începere. Precizăm că valoarea contractului este de 53.780,3 lei fără TVA. De asemenea, Primăria Constanţa anunţă şi achiziţionarea Serviciului de dirigenţie de şantier pentru urmărirea şi verificarea execuţiei lucrărilor aferente obiectivului de investiţii mai sus menţionat. Acest contract are o valoare de 13.356 lei fără TVA. Pasajul Cumpenei face legătura între bulevardul Aurel Vlaicu şi I.C. Brătianu, traversează calea ferată magistrală Bucureşti – Constanţa şi un grup de căi ferate ale triajului Constanţa, precum şi reţeaua de drumuri de acces la centrul comercial şi locuinţele din zonă.
Având în vedere starea de degradare avansată, este necesară realizarea unor lucrări de intervenţie de reparare şi îmlocuire a unor elemente pentru aducerea pasajului la parametrii normali de exploatare, corespunzătoare în vedertea asigurării cerinţelor de rezistenţă, stabilitate, prelungirea duratei de viaţă, precum şi îmbunătăţirea siguranţei, confortului şi funcţionalităţii acestuia. Prin realizarea lucrărilor de intervenţie şi de sporire a numărului de benzi rutiere la 4 benzi se asigură fluidizarea traficului rutier în zonă.
Mirela Sorina PASCAL
Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
Urmareste-ne pe Google News