Primăria Corbu face angajări
Primăria Corbu face angajări
Facebook Twitter Whatsapp Linkedin PinterestMarian Gălbinaşu
Primăria Comunei Corbu organizează concurs pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată a funcţiilor contractuale de execuţie vacante, după cum urmează: şofer în cadrul Compartimentului Gospodărire Comunală şi Transport Local (2 posturi) şi inspector de specialitate în cadrul Compartimentului Situaţii de Urgenţă şi Protecţie Civilă. Condiţiile specifice necesare în vederea participării la concurs şi a ocupării funcţiei contractuale sunt: pentru postul de şofer sunt necesare studii medii absolvite cu diplomă; permis de conducere categoriile B, C, E – pentru transport rutier de mărfuri; permis de conducere categoriile B, C, D – pentru transport rutier de persoane; vechime minimă 2 ani şi atestat profesional pentru transport rutier de mărfuri/persoane. Pentru postul de inspector de specialitate este nevoie de studii superioare absolvite cu diplomă; permis de conducere categoria B; curs iniţiere Inspector Protecţie Civilă şi vechime minimă 10 ani. Concursul se va organiza conform calendarului următor: 25 ianuarie 2017, ora 10:00 proba scrisă şi 27 ianuarie 2017, ora 10:00 proba interviului. Detalii privind condiţiile specifice şi bibliografia de concurs sunt disponibile accesând pagina oficială. Relaţii suplimentare se pot obţine la sediul Primăriei Comunei Corbu, str. Principală nr. 38, telefon 0241/765.100.
Mihaela UNGUREANU
Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
Urmareste-ne pe Google News